1393-08-09 10:57
3215
0
5125

موفقیت تیم ملی بانوان با هدایت مربی گلستانی / دختران نوجوان با "شادی مهینی" سرافراز شدند

شادی مهینی سرمربی سرشناس فوتبال بانوان به همراه تیم ملی نوجوانان به افتخار جدیدی دست پیدا کرده است. وی موفق شد تیم نوجوانان کشورمان را با اقتدار راهی دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گلستان اسپورت ؛ شادی مهینی که مدرک مربیگری درجه A را کسب کرده سال های زیادی است به عنوان مربی در تیم های فوتبال و فوتسال گلستان فعالیت کرده است.

شادی مهینی پس از کسب این موفقیت درباره مسابقات و حضور فوتبالیست گلستانی سخن گفته است:

  • از اسفندماه سال گذشته اردوهای انتخابی و استعدادیابی را شروع کردیم و طی 10 روز اردوی آماده سازی و برگزاری یک تورنمنت در ازبکستان، توانستیم تیم را آماده مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا کنیم. این مسابقات به مدت 10 روز در پایتخت کشور بنگلادش برگزار شد.
  • تیم ایران در گروه B مسابقات با تیم قدرتمند هند و تیم میزبان همگروه بود. در 3 سال گذشته تیم ایران همواره مغلوب هندی ها شده بود اما این بار با تلاش و غیرت بازیکنان توانستیم با 4 پیروزی متوالی جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوریم.
  • مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده در کشور چین برگزار خواهد شد.
  • باید بازیهای تدارکاتی و اردوهای زیادی را برای این تیم برگزار کنیم تا در مصاف با حریفان قدری چون تایلند، ژاپن؛ چین تایپه، کره جنوبی ، چین و استرالیا و یک تیم از گروهA  که صعود می کند، آمادگی بالایی داشته باشد. فدراسیون فوتبال تاکنون از هیچ حمایتی برای این تیم دریغ نکرده و نخواهد کرد. 
  • "فاطمه مزیدی" از شهرستان علی آبادکتول در پست هافبک دفاعی در این مسابقات به میدان رفت. وی هم اکنون به اردوی تیم ملی زیر 19 سال دعوت شده است. تیم ملی زیر 19 سال برای شرکت در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا راهی سریلانکا خواهد شد.

نتایج تیم ملی دختران زیر 16 سال در این مسابقات:

ایران 9 – 0 امارات

ایران 2 – 1 هند

ایران 6 – 1 اردن

ایران 2 – 1 بنگلادش

ضمن اینکه دبیرکل کنفدراسیون آسیا در پیامی به فدراسیون فوتبال، راه یابی تیم ملی نوجوانان دختران به مرحله نهایی را تبریک گفت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.