1395-02-26 17:07
2172
0
32031
حاشیه های بازی ناتمام فوتبال گنبد و گرگان؛

مربی گنبد: تیم را به خاطر اعتراض به داوری از زمین بیرون کشیدم / قصدشان قهرمان کردن تیم گرگان بود

مربی تیم فوتبال نوجوانان گنبد گفت: در بازی با گرگان ، تیم را به خاطر اعتراض به داوری از زمین بیرون کشیدم ، از اول مشخص بود قصدشان قهرمان کردن تیم حریف است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه،، پس از اعتراض تیم فوتبال گنبد به ناداوری و عدم رعایت عدالت در مسابقه پایانی المپیاد ورزشی گلستان با تیم نوجوانان گرگان و ترک زمین ، مربی گنبد با عنوان این مطلب افزود: من این موضوع را که برای این بازی یک داور با تجربه و بزرگسال در نظر گرفته شود روز قبل با رئیس کمیته داوران استان مطرح کردم و ایان نیز قبول کرد ، اما باز این داور کم تجربه را فرستادند.

عبدالجلیل گل چشمه با اشاره به این موضوع که داور در بازی کاملا یک طرفه سوت زد افزود: دو پنالتی صددر صد را نگرفت و قصدشان قهرمانی حریف است.

این درست نیز در شهر خودمان سرمان را ببرند!

وی ادامه داد: این دلیل نمی شود چون خودشان در کمیته داوران هستند هر کاری که دوست دارند انجام دهند و اگر قبل از بازی این مسئله را نگفته بودم درست اما من شخصا این مسئله را با اقای اسدی مطرح کردم و دیدی که این آقا در حد قضاوت این بازی نیست.

گل چشمه تصریح کرد: حتی کمک داور هم پرچم زد و پنالتی را نشان داد ولی داور باز هم پنالتی را قبول نکرد.

و این درست نیز در شهر خودمان سرمان را ببرند!

مربی تیم نوجوانان گنبد تاکید کرد: ۲ ماه است که در گرمای ساعت ۱۵ تمرین می کنیم و بدون گرفتن دستمزد و بخاطر شهرم و این بچه ها مربیگری تیم را قبول کرده ام ، از باخت ناراحت نمی شوم اما وقتی اینطور حق خوری می شود، ناراحتم می کند.

وی گفت: من نمیدانم آیا واقعا این آقا شب را با وجدان راحت می خوابد؟ گنبد استعداد های خوبی در فوتبال دارد ولی مسئولین استان هرکاری دوست داشته باشد انجام می دهند و استدعا دارم مدیرکل به این مسائل رسیدگی کند.

آوردن بازیکن تقلبی به شخصیت و اعتبار مربی بر می گردد

مربی تیم فوتبال نوجوان گنبد در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر شنیده هایی درباره استفاده از بازیکنان سن های بالاتر از سن مجاز در تیم حریف نیز تصریح کرد: این مسئله مطرح شده و ما هم شنیده ایم ولی من خودم به شخصه جرأت آوردن بازیکن تقلبی را ندارم و بنظرم این کار به شخصیت و اعتبار مربی بر می گردد.

دغدغه گنبد در مورد داور مسابقه پیش از این به کمیته داوران منتقل شده بود

رئیس هیئت فوتبال استان گلستان نیز در گفتگو با خبرنگار ما بر اشتباه داوری اشاره کرد و افزود: کمک داور پرچم را بلند کرد و داور هم تشخیص پنالتی نداد به هر حال یا داور وسط ، کمک داور را ندیده و یا اگر دیده است نیز درست این بود که به کنار کمک داور می رفت پرچمش رو میخواباند ،با او صحبت میکرد بعد حرف او را قبول یا رد می کرد.

قاسم کوهستانی همچنین اذعان کرد: ما در زمینه انتخاب داور با آقای اسدی صحبت کردیم و موضوعات را به او گفتیم که دوستان در مورد داور دغدغه دارند و سعی شود داوری فرستاده شود که مشکلاتی احتمالی پیش نیاید.

به دلیل ترک زمین، امکان برگزاری دوباره بازی نیست

وی با اشاره به این مطلب که در مورد ارسال این داور پیگیری لازم را انجام می دهد و یادآور شد: احساس می کنم صحنه ای که اتفاق افتاد اشتباه داوری بوده است که روی نتیجه هم تاثیر داشت.

رئیس هیئت فوتبال گلستان اظهار کرد: چون تیم زمین را ترک کرده است امکان تجدید بازی وجود ندارد.

داوری بازی ضعیف بود

رئیس اداره ورزش و جوان گنبدکاووس نیز گفت: گنبد با یک گل جلو افتاد که یکی دو تا فرصت منجر به زدن گل نیز داشت اما متاسفانه اشتباهات داور در چند صحنه به نفع تیم مقابل تمام شد .

ابراهیم غفاری افزود: گرگانی ها خطای عمد داشتند و بازیکن ما را در محوطه ۱۸ قدم زدند، می بایست پنالتی از سوی داور گرفته می شد اما در برگشتِ توپ با خطای کف پا، گل برتری تیم گرگان به ثمر رسید و باعث شد تیم ما معترض شود.

وی داوری را ضعیف عنوان کرد و اظهار کرد: می بایست تمهیداتی فراهم می شد تا داور قوی و بزرگتری انتخاب شود،داورهای جوان تحت تاثیر قرار می گیرند.

اگر نگاه عادلانه باشد باید بازی تکرار شود

غفاری در ادامه به اعتراض کتبی خود به مدیرکل استان اشاره کرد و گفت: اگر نگاه عادلانه ای داشته باشیم این بازی باید تکرار شود تا یک مسابقه عادلانه و حرفه ای تر انجام شود، این اشتباه داوری و شکست به این شکل، اثر منفی روی تیم و بازیکن ها دارد.

مدیر اداره ورزش و جوانان گنبد ادامه داد: مطمئنا هرکه بهتر بازی کند باید نتیجه را ببرد ولی این اشتباهات روی مربیان و زحمت کشهای فوتبال اثر منفی می گذارد و مبتلا به است و از سویی دیگر طبق مشاهدات یک یا دو بازیکن نیز به لحاظ سن، در ترکیب تیم مقابل به رده سنی نوجوانان نمی خورد و باید این قضیه نیز از سوی سرپرست تیم با اعتراض بررسی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.