1397-11-08 18:42
1678
0
60738
با حمایت ها کمیته امداد انجام شد؛

مددجوی دیروز، ملی‌پوش و مربی امروز

مددجوی گلستانی، ده سال عضو تیم ملی بانوان سپک تاکرا ایران و مربی تیم سپک تاکرا استان گلستان است.

 به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مددجوی گلستانی با توجه به معلولیت پدر از ناحیه پا و ازکارافتادگی وی برای امرارمعاش خانواده تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند که پس از گذشت چند سال و بعد از فوت پدر، مادر سرپرست خانواده عائله‌مند آن‌ها شد.

وی از ۱۸ سالگی با مربیگری در رشته ورزشی والیبال، هزینه‌های تحصیلی و اعزام به مسابقات خود و هزینه‌های زندگی را تأمین می‌کرد.
مددجوی گلستانی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با مدرک مربیگری و داوری رشته‌های ورزشی والیبال و سپک تارا، در حال حاضر به‌عنوان مربی تیم والیبال شهرستان گنبدکاووس، مربی تیم سپک تاکرا استان گلستان و مربی والیبال تیم آموزش‌وپرورش گنبدکاووس به‌عنوان تنها مربی بانوی دارای کارت درجه ۲ این رشته مشغول به کار است.

این بانوی ورزشکار باوجود مشکلات زیاد، هیچ‌گاه ناامید نشد و به خاطر رسیدن به اهداف خود همه شرایط سخت را تحمل کرد زیرا معتقد بود رسیدن به موفقیت در آن شرایط به حدی لذت‌بخش هست که با کسب مدال طلا، هر سختی به چشم نمی‌آید.
وی که از دوران راهنمایی ورزش را به‌صورت جدی در تیم های والیبال شهرستان گنبد شروع کرده و در تیم های لیگ دسته ۱ و ۲ و لیگ برتر توپ می‌زد.

وی در ادامه با شناخت رشته سپک تاکرا و چندین سال تمرین متوالی توانست از سال ۸۷ تاکنون به عضویت تیم ملی سپک تاکرا درآید و با مقام سوم قهرمانی جهان در سه دوره، درنهایت با موفقیت مقام قهرمانی جهان رشته سپک تاکرا سال ۲۰۱۷ را کسب نماید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.