1400-01-17 09:24
1191
0
74010
لیگ برتر بسکتبال؛

شهرداری گرگان، پیروز نخستین بازی نیمه نهایی/ شاهین طبع : هنوز اتفاقی نیفتاده است

تیم شهرداری گرگان، بازی نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی مقابل شیمیدر پشت سر گذاشت.

به گزارش گلستان ما، بازی نخست دو تیم شهرداری گرگان و شیمیدر قم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، در سالن آزادی برگزار شد که با برتری 91 بر 65 به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

بازی با برتری مطلق شهرداری گرگان آغاز شد؛ به طوری که تیم شیمیدر در 7 دقیقه نخست تنها یک امتیاز گرفت. بازی در کوارتر نخست با نتیجه 20 بر 4 به سود شهرداری تمام شد. 

شیمیدر، کوارتر دوم را بهتر شروع کرد و با چرخش بهتر توپ نسبت به کوارتر نخست، 20 بر 12 برنده این کوارتر شد تا دو تیم با نتیجه 32 بر 24، به سود شهرداری در نیمه اول به رختکن بروند.

نتایج کوارترهای بعدی هم 30 بر 17 و 29 بر 24 به سود شهرداری گرگان بود.

آمینو 24 امتیاز و 20 ریباند برای نماینده گرگان و عماد سلمانی 17 امتیاز و ارسلان کاظمی 13 امتیاز و 10 ریباند برای شیمیدر کسب کردند.

با یک برد اتفاقی نیافتاده است

شاهین‌طبع در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: بازی بدی نبود و اولین دیدار مرحله‌ نیمه نهایی بود که فکر می کنم بد کار نکردیم. در ‌لحظاتی‌ مشکلاتی ‌داشتیم، اما در مجموع متوسط بازی کردیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان درباره اختلاف زیادی که شاگردانش در کوارتر نخست ایجاد کردند، گفت: من فکر می‌کنم درکوارتر دوم یکسری اشتباهات در دفاع داشتیم ‌و در حمله‌ توپ‌های ما گل نشد که بازی نزدیک شد. شاید نسبت به زمان‌های بازی‌ زمان دوم بد بودیم.

او درباره سه از پنج برگزار شدن بازی‌ها نیز گفت: به هرحال بازی‌هایی که تعداد بالاست به نفع بسکتبال است. درباره این‌ موضوع مشکلی نداریم.

شاهین‌طبع با بیان اینکه فعلا اتفاق خاصی برای تیم شهرداری گرگان نیافتاده است، اظهار ‌کرد: سری‌های پلی‌آف مثل زمان‌های مختلف بازی است و تمرکز خودمان را برای بازی بعد می‌گذاریم تا برای مسابقات بعد بهتر شویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.