1399-11-13 09:22
1164
0
72949
لیگ برتر بسکتبال؛

شهرداری گرگان حریف مشهدی خود را صدتایی کرد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سیزدهمین مسابقه خود در گروه الف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران با نتیجه ۱۰۲ بر ۶۸ برابر رعدپدافند هوایی مشهد به پیروزی رسید.

به گزارش گلستان ما، شاگردان مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم گرگان در ابتدای این مسابقه محمدسینا واحدی، مایک رستم پور، علیار نجفی، کیوان ریاعی و رهام کبیر بودند و در سوی دیگر جمال سیفی سرمربی رعد پدافند هوایی مشهد عدنان دورقی، نیما فتحی، محمد کمالوند، صالح مرادیان و محمد طاهری را به میدان مسابقه فرستاد.

شهرداری گرگان در وقت‌های اول تا چهارم به ترتیب با نتایج ۲۴ بر ۹، ۲۷ بر ۱۹، ۳۲ بر ۲۳ و ۱۹ بر ۱۷ از حریف جلو افتاد. 

در این دیدار اشکان جعفری با کسب ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ اسیست و افیشنسی ۲۸ امتیاز آورترین و موثرترین بازیکن شهرداری گرگان بود و در کنار او یاسین کلاسنگیانی با کسب ۲۰ امتیاز و افیشنسی ۱۹ و سعید صالحی با ثبت ۶ امتیاز، ۶ اسیست و کسب افیشنسی ۱۴ از موثرترین بازیکنان شهرداری گرگان بودند.

محمد دوست سرداور این دیدار بود و در امر قضاوت جعفری و کاربخش او را یاری می‌کردند و نظارت بازی بر عهده لارودی بود.

مهران شاهین طبع در این دیدار به محمد جمشیدی و نوید رضایی‌فر استراحت داد و در حالی که پری پتی گارد آمریکایی خود را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از بازیکنان نیمکت‌نشین خود استفاده کرد که نمایش آنها نشان داد در بازی‌های حساس‌تر می‌توانند عصای دست شهرداری گرگان باشند.

شهرداری گرگان با کسب سیزده پیروزی و بدون شکست و ۲۶ امتیاز در صدر جدول گروه الف لیگ برتر بسکتبال کشور قرار دارد.

این بازی نیز همانند بیشتر بازی‌های گذشته شهرداری گرگان در دور برگشت فصل جاری از شبکه‌های کشوری یا استانی تلویزیون پخش نشد و تنها از صفحه اینستاگرام فدراسیون بسکتبال به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.