1397-09-15 07:00
1806
0
59306
شهرداری گنبد همچنان روی نوار شکست ؛

سومین شکست متوالی گنبدی ها در ورامین رقم خورد

در هفته یازدهم رقابت های لیگ والیبال، تبم شهرداری گنبد در ورامین مهمان صدرنشین لیگ برتر بود که در نهایت این بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، تیم والیبال شهرداری گنبد در این بازی نیز همچون بازی گذشته اش نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد و در ست های اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

ر ست سوم اما شاگردان عبدالاحد ارمشی به خودشان آمدند و این ست را با نتیجه ۲۵بر ۲۱ به سود خود به پایان رساندند.

ر ست چهارم نیز در ابتدا تیم شهرداری خوب بازی کرد اما در ادامه تیم منسجم ورامین این ست را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود خود خاتمه داد تا انتظار هواداران پرشور شهرداری برای برد به سه هفته برسد.

تا قبل از رقم خوردن این سه شکست متوالی،تیم شهرداری گنبد توانسته بود تیم های سایپا و پیکان را در خانه شان شکست دهد و در جدول لیگ والیبال تا رتبه دوم نیز بالا رود و هواداران پرشور گنبدی نیز نیم نگاهی به قهرمانی این تیم داشتند،اما اکنون این تیم در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ والیبال قرار گرفت تا نگرانی نسبت به آینده این تیم در بین هواداران کم کم جدی شود و سقف آرزوها از قهرمانی در لیگ برسد به حضور در مرحله پلی آف لیگ و این تیم خوب که امسال توجه همه را به خود جلب کرده است از موفقیت بازبماند.

گفتنی است که شهرداری گنبد در هفته دوازدهم لیگ والیبال چهارشنبه ۲۱ آذر ماه در سالن المپیک میزبان تیم پیام مشهد خواهد بود.

گزارش از : محسن علی پور

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.