1397-11-08 08:00
1662
0
60709
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خبرداد؛

ساخت خانه ژیمناستیک در گلستان/ گلستان میزبان مسابقات اسکواش غرب آسیا می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: خانه ژیمناستیک استان گلستان با اعتبار20 میلیارد تومان ساخته می شود.

به گزارش گلستان ما، بهمن طیبی در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما امسال ویژه برنامه های دهه فجر را به 400 برنامه رساندیم .

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی جامعه ورزشی استان در جایگاه بسیاری خوبی قرار دارد و بزرگترین برنامه ورزشی مسابقات جهانی و مسابقات آسیایی کبدی در استان گلستان برگزارشد که حجم زیادی از ورزشکاران خارجی به استان آمدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان دربزرگترین رویداد ورزشی آسیایی34 ورزشکار و مربی اعزام کرد که رتبه چهارم که از لحاظ کمی بسیار مطلوب است.

طیبی بیان کرد: امسال سومین المپیادورزشی نوجوانان را برگزار کردیم و جام روستا قهرمان هم اکنون در حال برگزاری است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به مصوبات دومین سفر رئیس جمهوربه گلستان افزود: در این سفر 133 میلیارد تومان به پروژه های ورزشی تعلق گرفت که در دوره های مختلف سفرهای هیئت دولت در اوارمختلف رشد 500 درصدی را نشان داده است که در نوع خود بی نظیر است.

وی با بیان اینکه به زودی پروژه های اساسی استان شروع به کار می کند، خاطرنشان کرد: سالن 6 هزار نفره گرگان با اعتباری 60 میلیارد تومان و 18 درصد پیشرفت فیزیکی و ورزشگاه فرهنگی ورزشی گنبد کاووس با 40 میلیون تومان تکمیل می شود.

طیبی ادامه داد: خانه ژیمناستیک استان گلستان نیز با اعتبار20 میلیارد تومان و تکمیل سایر پروژه ها 13 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اضافه کرد: دیدار جامعه ورزش با خانواده های شهدای ورزشکار، موتورسواری روستا قهرمان،در حوزه فرهنگی همایش نقش رسانه در فضای مجازی، نمایشگاه با موضوع دستاوردها، نشست های صمیمی نقش سمن ها، تجلیل از خانواده های شهدا، برگزاری نشست بصیریتی و کارگاه های آموزشی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیر برنامه های شاخص اداره کل ورزش و جوانان در دهه فجر استان است.

وی از افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه ورزشی در گلستان خبرداد و گفت: خانه وزنه برداری درگرگان و چندین سالن ورزشی در استان افتتاح می شود.

طیبی با بیان اینکه جاده های سلامت چندین شهر افتتاح می شود، اضافه کرد: مرکز سنجش جسمانی قابلیت در دوشهر کلنگ زنی می شود. استخر سرپوشیده گنبدکاووس و کردکوی کلنگ زنی نیز کلنگ زنی می شود.

وی گفت: هتل ورزش با تمام ابنیه آن و استخر بندرترکمن را در دهه فجر به افتتاح خواهیم رساند تا شرایط برای میزبانی های بزرگ در استان فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: میزبانی مسابقات اسکواش غرب اسیا را در 30 بهمن ماه خواهیم داشت البته با نظر فدراسیون ممکن است در اوایل سال 98 در استان گلستان برگزار می شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.