1397-08-02 11:41
1313
0
58137
با اعلام فدراسیون بسکتبال؛

دیدار نخست بسکتبال شهرداری گرگان برابر دانشگاه آزاد لغو شد

دیدار نخست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر که قرار بود فردا در گرگان برابر دانشگاه آزاد انجام شود، با اعلام فدراسیون بسکتبال لغو شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، از هفته نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار بود فردا از ساعت 16 دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف هم بروند که با اعلام فدراسیون بسکتبال، این بازی لغو شد.

در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، روابط عمومی شهرداری گرگان ضمن تائید خبر اعلام کرد که این موضوع به صورت مکتوب از سوی فدراسیون به ما اعلام شده است.

لغو این بازی به دلیل آماده نبودن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعلام شده و این بازی به روز دیگری موکول شده اما شنیده می‌شود دانشگاه آزاد قصد انحلال تیم بسکتبال را دارد و ممکن است در لیگ برتر امسال حاضر نشود.

این در حالی است که شنیده می‌شود یکی دیگر از تیم‌های بسکتبال لیگ برتر که تا به امروز برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده قصد دارد از حضور در لیگ انصراف دهد.

هنوز علت این تصمیم‌گیری‌ها توسط مدیران تیم‌ها مشخص نیست اما به هر دلیلی، کاهش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال ضربه بزرگی به کیفیت لیگ و کیفیت بسکتبال کشورمان وارد خواهد کرد.

در دیگر دیدارهای هفته نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 فردا، ذوب آهن به مصاف نفت آبادان خواهد رفت، پدافند دزفول برابر پگاه ایران بازی می‌کند، شیمیدر تهران برابر نیروی زمینی ارتش صف‌آرایی خواهد کرد و پتروشیمی برابر صنعت پارسا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.