1399-11-15 17:20
1126
0
73003
درگذشت تلخ یک ستاره دیگر؛

دومین قربانی بزرگ کرونا از فوتبال/ انصاریان هم به میناوند پیوست

مدافع پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس دار فانی را وداع گفت.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و مدافع پیشین سرخابی‌های پایتخت که در اثر ابتلای شدید به ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود، در برابر این بیماری تاب نیاورد و دار فانی را وداع گفت.

علی انصاریان که همزمان با زنده‌یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

با گفته پزشکان حال وی از بامداد روزهای گذشته و از سه‌شنبه رو به وخامت گذاشته بود و برای بقای انصاریان تمهیدات پزشکی فراوانی صورت گرفته بود که به موفقیت ختم نشد.

پزشکان معالج علی انصاریان برای بهبود وی او را در خواب مصنوعی فرو برده و با ونتیلاتور قصد تهویه و تسریع روند تنفس وی را داشتند. همچنین او تحت انتوبه نیز قرار گرفته بود اما تمام این اقدامات به‌جایی ختم نشد تا علی انصاریان هم چند روز پس از فوت هم‌بازی سابق‌اش، به مهرداد میناوند بپیوندد.

علی انصاریان ۴۳ ساله سابقه ۷ فصل بازی برای پرسپولیس و یک سال حضور در استقلال را دارد. او همچنین شش بازی ملی انجام داد و فوتبال خود را در شاهین بوشهر کفش هایش را آویخت.

گلستان ما، این ضایعه سنگین را به جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.