1398-01-30 16:58
1754
0
62692
یادداشت وارده :

دوستی خرس خاله ها و بسکتبال گرگان

اینکه این کانال چه سرچشمه و آبشخور فکری دارد مشخص است اما اینکه اینچنین در این روزهای پیروزی و در آستانه نبرد حساس شیمیدور و شهرداری گرگان چنین نوای تفرقه افکنانه ای سر داده را چطور تعبیر کنیم .

به گزارش گلستان ما ؛ در حالی که گرگان این روزها مشعوف از درخشش بسکتبالیستهای جوان خود است کانال گرگان دوستان به جای حمایت از مدیریت تیم بسکتبال شهرداری گرگان ، با انتقادهای بیجای خود ، حلاوت این پیروزی ها را به کام مردم و هواداران پرشور بسکتبال گرگان تلخ می کند .

 این کانال از روز گذشته مدام با نقدهای مغرضانه نسبت به فروش بلیط و سازماندهی تماشاگران گلایه می کند. در حالیکه مسابقاتی با چنین سطح در کشور ما ، معمولا چنین نواقصی داشته و حتی دربی تهران بعد از این همه سال ، نیرو و امکانات هنوز سازماندهی مناسبی ندارد .

 وانگهی بعد از سالها سالن امام خمینی گرگان میزبان چنین بازی های حساسی است و قطعا این حجم استقبال پرشور هواداران نواقصی هم به دنبال دارد که نیازمند بررسی مدیران و البته صبوری و گذشت مردم هست و نمی توان چند نقص کوچک را با بزرگی مردم گرگان و شیرینی پیروزی های اخیر عوض کرد .

 کانال گرگان دوستان در حالیکه هزاران نفر از جوانان و مردان این شهر برای تماشای بازی شیمیدور و شهرداری گرگان پشت درهای بسته جا مانده اند دم از حضور بانوان در ورزشگاه می زند که این موضوع ، قاطی کردن یک رویکرد سیاسی در امر ورزش است .

 اینکه این کانال چه سرچشمه و آبشخور فکری دارد مشخص است اما اینکه اینچنین در این روزهای پیروزی و در آستانه نبرد حساس شیمیدور و شهرداری گرگان چنین نوای تفرقه افکنانه ای سر داده را چطور تعبیر کنیم .

 آیا آنها از اینکه تیم شهرداری گرگان با مدیریت فعلی و حمایت های شهرداری گرگان پیروزی های بزرگی کسب کرده ، ناراحتند؟ آیا آنها از محبوبیت شهردار گرگان پس از این درخشش ها به هراس افتاده اند ؟

چند وقت پیش فرماندار گرگان هم در جمع خبرنگاران در انتهای سال از رویه این کانال به شدت انتقاد کرده بود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.