1397-10-03 03:09
1597
0
59777
با حضوررئیس فدراسیون کوهنوردی؛

دفتر هیئت کوهنوری استان گلستان افتتاح شد

با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی دفتر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان در گرگان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما؛ در این مراسم جمعی از مسئولان فدراسیون  ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی و مربیانو ملی پوشان این رشته حضور داشتند.

رضا زارعی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: استان گلستان جزء10 استان برتر از نظر آموزش در رشته کوهنوردی و صخره نوردی است.

koohnavardi05

 عقب ماندگی گلستان در حوزه زیرساخات های ورزش کوهنوردی

وی افزود: طی دو سال اخیر عدد سرانه باشگاه داری در این استان رشد بسیار خوبی داشته است شهرهای گرگان، گنبد و کردکوی در کشور از پتانسیل های بالایی برخوردارند و در سطح بیمه ورزشی  نیز جز شهرهای برتر هستند.

و با بیان اینکه در صعودهای ورزشی، خوشبختانه قهرمانان زیادی در سطح استان وجود دارند، تصریح کرد: درحوزه زیرساخت ها و فعالیت های پایه ای بخصوص در مرکز استان گلستان عقب هستیم و باید بیشتر کار کنیم .

koohnavardi 1

نیازمند نیروی انسانی درکوهنوردی و صعودهای ورزشی هستیم

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ادامه داد: در سطح سنگ نوردی قهرمانان خوبی داریم  که اعضای تیم های ملی هستند. امیدداریم با حمایت فدارسیون و تلاش مضاعف هیئت استان این عدد را  افزایش دهیم.

زارعی  با اشاره به کمک های انجام شده در بحث سالن سنگنوردی بولدورینگ و ساخت دفتر هیئت  استان، بیان کرد: بنا داریم در سایر شهرستان ها که سالن های اختصاصی دارند  این امکانات ها و  دیواره ها ساخته شود و این کمک های همجانبه فدراسیون وزارت ورزش و فدراسیون را می طلبد.

وی  اذعان کرد: بیش از آن نیامند زیر ساخت ها باشیم،به نیروی انسانی نیاز داریم .مربیانی که بتوانند  پرورش دهنده نسل جدید کوهنوردان و صخره نوردان باشند.

koohnavardi 1

در این مراسم یک عدد کوله پشتی تجهیزات پزشکی ازسوی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به هیئت استان گلستان اهدا شد.

دفتراین هیئت کوهنوردی استان گلستان با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال در مجموعه ورزشی آزادی گرگان ساخته شد.

koohnavardi 3

در حاشیه این مراسم رضا زارعی ضمن بازدید از سالن صخره نوردی این هیئت ازتمرین  رضا کلاسنگیانی ملی پوش گلستان بازدید کرد . در این دیدار این ملی پوش از رئیس ففدراسیون خواست امکانات مورد نیاز مانند ساخت دیوراه 15 متری را در گرگان فراهم  کننند .

koohnavardi 1

koohnavardi 1

koohnavardi 1

koohnavardi 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.