1395-02-21 10:39
2454
0
31774

درگیری بازیکنان گالیکش و تماشاگران علی آبادی، تیم کلاله را نایب قهرمان کرد + عکس

تیم فوتسال نمونه دولتی امام محمد باقر (ع) شهرستان کلاله با درگیری تیم گالیکش و تماشگران علی آبادی، نایب قهرمان مسابقات مدرسه قهرمان گلستان شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، این مسابقات با شرکت 12 تیم از شهرهای مختلف در 4 گروه سه تیمی برگزار شد و نماینده کلاله با صعود از گروه خود در مرحله حذفی، به ترتیب با شکست مینودشت در ضربات پنالتی وشکست 3 بر 2 گنبد درمرحله نیمه نهایی به فینال راه یافت.

اما نبود امنیت کافی به علت جو متشنج حاصل از درگیری اعضای تیم گالیکش و تماشاگران علی آبادی، فضایی نامناسب و غیر اخلاقی در سالن ایجاد کرده بود که این امر باعث انصراف تیم کلاله از برگزاری فینال شد.

در این بازی ها تیم فوتسال شهرستان کلاله متشکل از رامتین قرناس، مطهرسعیدی، محمد مرادی زاده، عبدالرئوف لخی، میلاد دردی زاده، علی سعدی، رزاق آق آتابای، مصطفی نوروزی حداد، عادل ناظری، محمدامین خالی پور، آرتق دین سرپرست تیم و صفرگلدی چهره پرداز مربی تیم بود.

teammb

پیشکسوت تیم فوتبال کلاله به عضویت تیم منتخب گلستان در آمد

تیم فوتبال پیشکسوتان کلاله هم با شکست گالکیش به فینال مسابقات رامیان راه یافت و ابراهیم بازقندی پیشکسوت خوش اخلاق فوتبال کلاله هم به عضویت تیم منتخب پیشکسوتان گلستان جهت شرکت در مسابقات  قهرمانی کشور در آمد و در تمرینات این تیم در گرگان حاضر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.