1398-09-29 15:25
2267
0
66700
سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان:

تأخیر ساعت پرواز تیم شهرداری گرگان سبب تعویق دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن شد

سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تأخیر چندساعته پرواز و مشخص نبودن زمان رسیدن تیم بسکتبال شهرداری گرگان به اصفهان سبب تعویق یک‌روزه دیدار مقابل ذوب‌آهن شد.

به گزارش گلستان ما، آرش فولادیان در خصوص دلایل موکول شدن دیدار معوقه تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان از هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال به روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: باشگاه شهرداری گرگان برنامه‌ریزی و تدارک لازم را دیده بود تا به‌موقع به اصفهان برسد و پس از تمرین و مرور کارهای تاکتیکی بعدازظهر پنجشنبه به مصاف ذوب‌آهن برود.

وی افزود: متأسفانه به‌علت شرایط جوی بسیاری از پروازهای کشور دچار تأخیر و حتی لغو شده بود، پرواز تیم شهرداری هم از گرگان به تهران و از تهران به اصفهان بود و به‌دلیل تأخیر 6ساعته پرواز، درخواست تعویق یک‌روزه بازی را داشتیم.

فولادیان تصریح کرد: بازیکنان ما چهارشنبه شب گذشته با خستگی در فرودگاه ماندند و مشخص نبود چه ساعتی به اصفهان می‌رسند و از تمرین روز قبل از بازی عقب ماندند.

وی ادامه داد: اگر تیم دیگری هم در این شرایط قرار می‌گرفت این خواسته را از فدراسیون داشت که بازی یک روز به تعویق بیفتد، فدراسیون هم پس از بررسی و راستی‌آزمایی درخواست ما بازی را یک روز به تعویق انداخت تا تیم شهرداری گرگان به اصفهان برسد.

سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه دیدار مقابل ذوب‌آهن معوقه هفته پنجم است، گفت: برای برگزاری این بازی در هفته پنجم ما به اصفهان رفتیم که فدراسیون بسکتبال و شورای تأمین اعلام کردند این دیدار به‌دلایلی برگزار نخواهد شد و ما هم بدون هیچ اعتراضی به گرگان برگشتیم.

فولادیان همچنین گفت: با وجود اینکه سفر به اصفهان هزینه زیادی برای باشگاه داشت ما اعتراضی نکردیم و اکنون هم نمی‌خواستیم این بازی جمعه برگزار شود زیرا یک روز اضافه ماندن برای باشگاه هزینه دارد و استراحت کمتری هم برای دیدارهای بعدی خواهیم داشت.

وی ابراز کرد: این دیدار قرار است فردا (جمعه) برگزار شود و متأسفانه باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان میزبان امروز سالن تمرین در اختیار تیم شهرداری گرگان قرار نداد و باید بدون تمرین فردا به مصاف ذوب‌آهن برویم.

فولادیان در خصوص بیانیه باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر اینکه فشار سرمربی شهرداری گرگان به فدراسیون بسکتبال موجب تعویق بازی شد، خاطرنشان کرد: فشار سرمربی شهرداری گرگان به فدراسیون برای تعویق بازی حرف درستی نیست و آقای شاهین‌طبع مانند دیگر مربیان کار خودش را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: انتظار داشتیم باشگاه ذوب‌آهن واقع‌بینانه‌تر و عادلانه‌تر قضاوت می‌کرد و اگر رسم مهمان‌نوازی را بیشتر به‌جا می‌آوردند از آنها سپاسگزار بودیم.

وی یادآور شد: گفته می‌شود که به‌دلیل رسیدن بازیکن خارجی جدید ما به دیدار با ذوب‌آهن این بازی یک روز به تعویق افتاد و این در حالی است که کارت بازی رایان ریچاردز قبل از بازی روز پنجشنبه صادر شد و این بازیکن می‌توانست امروز هم برای شهرداری گرگان به میدان برود.

دیدار معوقه تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان از هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال قرار بود بعدازظهر پنجشنبه در اصفهان برگزار شود که با درخواست باشگاه شهرداری گرگان و تصمیم فدراسیون بسکتبال این دیدار به بعدازظهر جمعه موکول شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.