1399-11-09 12:24
1154
0
72895
رئیس کارگروه ورزش و جوانان دهه فجر گلستان خبرداد؛

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در گلستان

برزمینی گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی توسط هیئت های مختلف ورزشی و تشکل های جوانان در سطح استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما، قاسمعلی برزمینی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: 34 میلیارد تومان پروژه در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: 90 تا 100 میلیارد تومان برای تکمیل سالن 6 هزار نفره ورزشی گرگان اعتبار نیاز است و این پروژه 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قول های مساعدی برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه از سوی وزارتخانه ارائه شده است.

وی افزود: 23 خانه ورزش روستایی در هفته دولت راه اندازی شده و در دهه فجر نیز 12 خانه ورزش روستایی راه اندازی خواهد شد.

برزمینی با بیان اینکه تا به امروز 145 خانه ورزش ر روستایی در سطح استان گلستان ایجاد شده، اذعان کرد: بالغ بر 200 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط هیئت های مختلف ورزشی و تشکل های جوانان در سطح استان گلستان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: رونمایی از سند ملی ازدواج، میزبانی جشنوار ملی اقوام ایران زمین، تشکیل مجمع خیرین ازدواج از اقدامات شاخص فرهنگی و اجتماعی ورزش و جوانان در سالجاری به شمار می رود.

وی ادامه داد: بیش از ۲۲ هزار بسته معیشتی در چهار مرحله توسط ورزش و جوانان در سطح استان گلستان توزیع شد.

رئیس کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر گلستان ابراز کرد: افتتاح سالن صدرای بندرگز پس از چندین سال، سالن سالیکنده، سالن حاجی کلاته علی آبادکتول، چمن مصنوعی کرند، چمن مصنوعی گالیکش و مزرعه کتول، جاده سلامت شهر گمیشان، چمن مصنوعی زمین فوتبال آق قلا، زمین فوتبال کلاله، سالن وحدت گمیشان و غیره بخشی از این پروژه ها است.

برزمینی با بیان اینکه هتل ورزش گلستان در مهرماه افتتاح شد، گفت: میزبانی جشنواره اقوام ملی ایران زمین، رونمایی از سند ملی ازدواج جوانان و توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی از اقدامات انجام شده ورزش و جوانان گلستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص واگذاری برنامه ریزی و برگزاری مسابقات اسبدوانی، گفت: با تصمیم وزیر ورزش برگزاری مسابقات به هیئت های استانی واگذار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.