1393-08-20 09:56
2055
0
5633

اولین کارگروه تخصصی شورای ورزشی دانشگاه پیام نور تشکیل شد

اولین کارگروه تخصصی شورای ورزشی دانشگاه پیام نور استان گلستان در محل دفتردکتر شهریاری  ریاست  این دانشگاه و با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد .

به گزارش گلستان ما ، درابتدای این جلسه که با هدف تشکیل هسته اولیه این کارگروه ، ایجاد بستر مناسب جهت ترغیب کارکنان و اساتید و دانشجویان به ورزش ، نظارت و ارزشیابی عملکرد فعالیتهای ورزشی ، بررسی برنامه ها ،  اعتبارات ،  سیاستها ، تصمیمات و ماموریتها واحد تربیت بدنی برگزار گردید دکتر شهریاری  ریاست دانشگاه استان به ارا ئه سخنانی در باب اهمیت ورزش در جامعه  و در بین مردم علی الخصوص جامعه دانشگاهی پرداخت و از ورزش بعنوان ابزاری برای تقویت روحیه کار گروهی نام برد .

وی در ادامه افزود: ورزش براي سلامت جسم و روان انسان مفيد است و توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی که دارا است لازم و حیاتی است ورزش دارای آثار متعددی  است که همه این آثار به بهبود جنبه های مختلف زندگی انسانی کمک میکند آثاری همچون آثار  فردی ، جسمى ، روحی و اجتماعی که همه اینها خود دلیلی بر تلاش هرچه بیشتر در جهت گسترش فرهنگ و رزش در بین همگان است .

در ادامه این جلسه اعضاء  این کارگروه معرفی و مقرر گردید این جلسه بر اساس برنامه ای مدون در آینده برگزار گردد.

شایان ذکر است در انتهای این جلسه مقدمات  میزبانی دانشگاه پیام نور استان از ورزشکاران پسر پینگ پنگ باز دانشگاههای پیام نور سراسر کشور وچارت تشکیلاتی این دوره از مسابقات مورد بررسی قرار گرفت .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.