1397-12-15 14:58
1941
0
61714
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

اهانت رئیس فدراسیون سوارکاری در بالاترین سطح پیگیری شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توهین رئیس فدراسیون سوارکاری به ترکمن‌ها در بالاترین سطح و به طور جدی پیگیری شد.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فایل صوتی منتسب به رئیس فدراسیون سوارکاری که حاوی اهانت به ترکمن‌ها بود، اظهار کرد: بنده جزو اولین نفراتی بودم که از این موضوع به عنوان معاون استاندار مطلع شدم و از همان ساعات نخست پیگیری‌های ویژه‌ای داشتیم اما برخی پیگیری‌های ما طبقه بندی شده است و قابلیت انتشار ندارد.

وی افزود: استاندار گلستان در حضور من ادامه پیگیری‌ها را از طریق وزارت ورزش و جوانان انجام داده و به زودی هم نتیجه این پیگیری‌ها اعلام خواهد شد.

چراغعلی تصریح کرد: مردم شریف ترکمن صحرا و استان گلستان مطمئن باشند این موضوع در بالاترین سطح و به طور جدی در حال پیگیری است زیرا موضوع مهمی بوده و نتیجه این پیگیری‌ها را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در خصوص فایل صوتی منتسب به رئیس فدراسیون سوارکاری دو مسئله مطرح است، اول اینکه آیا این صدا مربوط به ایشان است و دوم اینکه ایشان عنوان کردند که فردی به شکل مغرضانه بخش‌هایی از صدای من را جدا کرده که خودشان پیگیری می‌کنند.

وی یادآور شد: در هر صورت فایل صوتی که به دست ما رسیده از نظر ما قابل پیگیری است و به طور جدی به آن خواهیم پرداخت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.