1398-09-01 10:58
2407
0
66389

برد شهرداری گرگان در برابر شیمیدر / سردار معروفی مهمان ویژه این بازی دیدنی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد تیم بسکتبال «شیمیدر» قم را در یکی دیدار خانگی شکست دهد تا سومین شکست نماینده قم اینبار در گرگان رقم بخورد.

به گزارش گلستان ما، از هفته ششم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «شیمیدر» قم در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف هم رفتند.

این دو تیم که از پیش از آغاز مسابقات نیز در دیدارهای تدارکاتی که شهرداری گرگان در تهران تدارک دیده بود با حواشی مواجه شده بودند و در ادامه نیز در فضای مجازی و رسانه‌ای با جنجال‌های مختلف روزها را سپری کردند، در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند.

شهرداری گرگان که بازی هفته پنجمش در اصفهان به دلیل شرایط پیش آمده لغو و به زمان دیگری موکول شد، با انگیزه بالا برای کسب پیروزی به زمین رفت و «شیمیدر» نیز که دو شکست سخت را پشت سر گذاشت آمده بود تا با تمام توان برنده از زمین خارج شود اما در نهایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه 73 بر 58 میهمان پر مهره خود را شکست دهد تا سومین شکست شیمیدر در این فصل به ثبت برسد و شهرداری گرگان با یک بازی کمتر بدون شکست به سمت جلو پیش برود.

بدون شک بر روی برگه کاغذ حضور بازیکنان همچون «اصغر کاردوست»، «مهدی کامرانی»، «محمد جمشیدی»، «مسعود سلیمانی» و «آرن داوودی» باعث می‌شد تیم شیمیدر را به عنوان تیم برنده محسوب کرد اما از سوی دیگر گرگانی‌ها با حمایت پرشور هواداران بی‌نظیر خود و هدایت فنی «مهران شاهین‌طبع» به عنوان سرمربی این تیم و تیمی آماده‌تر از گذشته نشان دادند امسال نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

شهرداری گرگان در این دیدار کوارتر اول تا سوم را به ترتیب با نتیجه 16 بر 13، 38 بر 32 و 57 بر 44 به سود خود به پایان رسانده تا جدال دو تیم در کوارتر چهارم تعیین کننده نتیجه بازی باشد که در نهایت این دیدار به سود تیم بسکتبال شهرداری گرگان به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته هفتم رقابت‌ها در روز دوشنبه نهم آذرماه سال جاری در تهران به مصاف تیم «اکسون» تهران خواهد رفت و «شیمیدر» نیز در قم میزبان تیم شهرداری بندرعباس خواهد بود.

مهمان ویژه این بازی حساس

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا به همراه سرهنگ وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان با حضور در سالن امام خمینی(ره) شهر گرگان این بازی را از نزدیک نظاره گر بود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.