1402-06-22 09:06
411
0
86447
رئیس هیئت کاراته گلستان خبر داد:

اعزام تیم کاراته گلستان به رقابت‌های بین‌المللی ارمنستان

رئیس هیئت کاراته گلستان گفت: تیم کاراته گلستان با مجوز شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان عازم رقابت‌های بین‌المللی کاراته ارمنستان می‌شود.

 به گزارش گلستان ما؛ اسماعیل جبله در گفتگو با خبرنگاران گفت: تیم منتخب کاراته مردان این استان با کسب مجوز رسمی از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته به نمایندگی از ایران در مسابقات بین‌المللی ارمنستان شرکت می‌کند.

رئیس هیئت کاراته گلستان  اظهار کرد: ۱۵ ورزشکار در رده سنی جوانان و بزرگسالان به همراه مربی، سرپرست و داور ۲۳ شهریور به ارمنستان اعزام می‌شوند تا ۲۵ و ۲۶ شهریور با حریفان خود در این مسابقات مبارزه کنند.

وی افزود: بهترین کاراته‌کارهای استان گلستان بر اساس توانمندی فنی و قدرت جسمانی برای شرکت در این مسابقات انتخاب شدند تا با کسب مدال‌های رنگارنگ بار دیگر باعث اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل شوند.

  رئیس هیئت کاراته گلستان مهم‌ترین دلیل اعزام تیم از این استان به نمایندگی از ایران برای شرکت در مسابقات ارمنستان را توانمندی بالای ورزشکاران و ارتباطات خوب استان در سطح بین‌الملل اعلام و بیان کرد: این اعزام در پاسخ به حضور تیم ملی کاراته ارمنستان در مسابقات بین‌المللی گلستان کاپ سال ۱۳۹۸ به میزبانی علی‌آبادکتول و بر اساس دعوت رسمی فدراسیون کاراته این کشور انجام خواهد شد.

جبله گفت: دو هزار ورزشکار در گلستان به صورت سازمان‌یافته در رشته کاراته فعالیت دارند و این روزها شاهد حضور جمعیت زیادی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در کلاس‌های تابستانی رشته کاراته در تمام شهرستان‌های استان هستیم./ ایرنا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.