1393-07-17 15:58
1680
1
4017
به مناسبت بزرگداشت مقام بزرگ پدر علم موشکی ایران برگزار میشود ؛

مسابقات بدمینتون جام شهید حسن تهرانی مقدم در مینودشت

به مناسبت بزرگداشت مقام بزرگ پدر علم موشکی ایران مسابقات بدمینتون قهرمانی استان گلستان جام شهید حسن تهرانی مقدم و شهدای سادات در مینودشت برگزار می گردد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر ، مسئول برگزاری مسابقات حبیب قزلسفلودر گفتگو با خبرنگار مینوخبر گفت: این دوره از مسابقات به منظور بزرگداشت مقام بزرگ پدر علم موشکی ایران و شهدای سادات شهرستان مینودشت برگزار می شود.

وی در ادامه افزود :با توجه به جایگاه ویژه بدمینتون استان گلستان در کشور و وجود استعدادهای درخشان،شاهد رقابت های جذاب و چشم گیری خواهیم بود.

حبیب قزلسفلو تصریح کرد:این مسابقات در رده ی سنی جوانان ودر حکم انتخابی تیم جوانان استان برای شرکت در مسابقات کشوری می باشد که اهمیت آن را دوچندان می کند,همچنین وجود مهمان ارجمند آقای دکتر محمد تهرانی مقدم برادر شهید حسن تهرانی مقدم جلوه ی ویژه ای به این دوره از مسابقات می بخشد که برندگان جوایز نفیس خود را از دست ایشان دریافت خواهند کرد.

وی در پایان افزود :جام سرلشگرپاسدار شهیدحسن تهرانی مقدم ( پدر علم موشکی ایران) و شهدای سادات مینودشت به همت هیئت بدمینتون شهرستان مینودشت و همچنین کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ولایت و ادره ورزش و امور جوانان در تاریخ جمعه۱۸/۷/۹۳ ، ساعت ۹صبح در سالن ورزشی سید منصور برگزار می شود.

7665433ertt554444

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حمید داورزنی

با سلام برای متولیان برگزاری این مسابقات آرزوی سلامتی ومو فقیت دارم

0
0
پاسخ
1393-07-17 17:08

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.