1393-06-03 08:56
1669
0
1635

مسئولین مینودشت با کاری حماسی مشکل بی آبی محله حماسه را برطرف کنند

یکی از اهالی خیابان حماسه مینودشت گفت: محله حماسه در طول تابستان فقط روزی ۲ ساعت آب با فشار کم داره و بقیه روز با بی آبی مواجه است واز مسئولین مینودشت میخواهیم با کاری حماسی مشکل بی آبی محله حماسه این شهرستان را برطرف نمایند.

به گزارش گلستان ما ، یکی از اهالی خیابان حماسه مینودشت به نمایندگی از مردم این محله در گفتگو با مینوخبر گفت : طی مراجعه حضوری و غیر حضوری مشکل کمبود شدید آب این محله را به گوش رییس اداره آب و فاضلاب و شورای شهر مینودشت رساندیم ، اما متاسفانه مسئولین مربوطه در طی ایام تابستان هیچ اقدامی را برای رفع این مشکل نکردند.

وی در ادامه افزود :اهالی محله حماسه طی دو مرحله که مجموعا ۵۰ خانوار می باشیم بصورت دسته جمعی به اداره آب و فاضلاب مراجعه کردیم و مشکل را با این اداره در میان گذاشتیم که با بی توجهی و کم لطفی آنان مواجه شدیم و هیچ پیگیری در این خصوص تا الان ندیدم .

نماینده اهالی حماسه در پایان تصریح کرد :محله حماسه در طول تابستان فقط روزی ۲ ساعت آب با فشار کم داره و بقیه روز با بی آبی مواجه و اهالی با مشکلات زیاد روبه رو هستند و ما از مسئولین شهرستان میخواهیم با کاری حماسی مشکل بی آبی محله حماسه را برطرف نمایند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.