1393-06-11 17:58
3713
5
2147
استاد علوم سیاسی و عضو هيات علمي دانشگاه:

دکتر بای: اساس کار دشمن در جنگ نرم تغيير باورهاست

دكتر عبدالرضا باي در كارگاه بصیرت دینی و سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامي مينودشت گفت: در جنگ نرم اساس کار دشمن تغيير باورهاست تا اينکه از راه فکر و انديشه به ملتي ضربه بزند و از اين گونه موارد از صدر اسلام تا کنون بسيار صورت گرفته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، به همت آموزش نيروي انساني دانشگاه آزاد اسلامی واحد مينودشت، كارگاه آموزشي بصیرت ديني وسياسي به منظور آشنايي كاركنان دانشگاه با مفهوم بصيرت ديني و سياسي وچگونگي پاسداري از انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامي واحد مينودشت برگزار گرديد.

در این مراسم دكتر عبدالرضا باي عضو هيات علمي دانشگاه به ايراد سخن پرداخت و گفت: امروزه دشمنان در کنار جنگ سخت از جنگ نرم هم استفاده مي کنند و آن تفرقه و ايجاد شکاف بين جامعه بخصوص شيعه و سني است تا جايي که به حمايتهاي مالي و نظامي نيز در اين راستا ميگردد.
.
وي افزود: در جنگ نرم اساس کار دشمن تغيير باورهاست تا اينکه از راه فکر و انديشه به ملتي ضربه بزند و از اين گونه موارد از صدر اسلام تا کنون بسيار صورت گرفته است.

دکتر باي در ادامه تصریح کرد : هدف دشمنان و متفکران غربي حذف ولايت و رهبري در جامعه مسلمانان مي باشد زيرا آنان ولايت را عامل بازدارنده براي رسيدن به اهداف خود مي دانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عدم بصيرت در جامعه باعث تفرقه و رکود فکر سالم مي شود و همچنین وظيفه امروز زنان در جنگ نرم تربيت صحيح فرزندان در جامعه است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

نوشتید

نمی دونم این آقا جامعه شناسه ، سیاسی خونده ، روانشاسه ، ماهواره دانه ، چیه بالاخره !؟

0
0
پاسخ
1393-06-11 23:53
یک دوست

دکتر عبدالرضا بای از اساتید جوان رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه آزادشهر است با اخلاقی خوب و روابط عمومی بالا .هر کس با او درس بگیرد از کلاس او لذت می برد .

0
0
پاسخ
1393-06-12 04:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.