1397-02-22 12:02
1509
0
53404
جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان خبر داد؛

دستگیری سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در مینودشت

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری سارقان سابقه‌دار و اعتراف آنان به ۷۶ فقره سرقت در طرح عملیاتی ظفر۸ در مینودشت خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان اظهار داشت: طرح عملیاتی ظفر8 با بسیج تمام نیروها و امکانات و با همکاری رده‌های پلیس‌های تخصصی بامداد دیروز در شهرستان مینودشت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از این طرح را افزایش ضریب امنیتی و ارتقاء توان عملیاتی پلیس عنوان کرد و گفت: در این طرح 3 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و در یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر شدند.

فروزان گفت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان به 75 فقره انواع سرقت از جمله سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و طلا و جواهرات اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان همچنین گفت: در همین راستا و در بازرسی از مخفیگاه متهمان 20 دستگاه گوشی تلفن همراه ، 17 عدد کارت عابر بانک، 6 النگو طلا، 2 حلقه انگشتر، 3 قطعه اشیاء عتیقه و دیگر لوازم سرقتی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان برخورد با خرده‌فروشان و عوامل تهیه و توزیع موادمخدر را از دیگر فعالیت‌های پلیس در طرح ظفر 8 اعلام کرد و گفت: در این عملیات 22 متهم تحت تعقیب و 17 فروشنده موادمخدر دستگیر و 39 معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

سرهنگ فروزان همچنین گفت: با تلاش ماموران انتظامی در این عملیات 69 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودرو متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی با تقدیر از تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی با نیروی انتظامی در اجرای موفقیت آمیز این طرح خاطر نشان کرد: این طرح استمرار داشته و در دیگر شهرها و نقاط مختلف استان نیز برگزار خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: این گونه افراد باید خود را با هنجارهای موجود در جامعه وفق دهند در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.