1398-08-10 16:02
1301
0
66115

برگزاری مراسم خاص در سومین روز شهادت امام رضا(ع)در مینودشت

سالهاست که بانوان مینودشتی در سومین روز شهادت امام رضا(ع) مراسم خاصی برگزار می کنند.در این مراسم از سراسر استان گلستان بانوان شرکت می کنند. امسال هم قریب به شصت نفر در این مراسم معنوی شرکت داشتند.

به گزارش گلستان ما، سالهاست که بانوان مینودشتی در سومین روز شهادت امام رضا(ع) مراسم خاصی برگزار می کنند.در این مراسم از سراسر استان گلستان بانوان شرکت می کنند. امسال هم قریب به شصت نفر در این مراسم معنوی شرکت داشتند.

یکی از برنامه های خاصی آنان برگزاری سفره های صلوات هست که شرکت کنندگان با ذکر صلوات آنرا بجا می آورند. امسال هم 48 سفره صلوات برگزار شد.

هر سفره ای که برگزار می شود گواهی آن است که یک نفر حاجت گرفته است . در این مراسم معنوی امام رضا(ع) بسیاری از مشکلات ،مریض ها و افرادی که بار دار نمی شدند را به حرمت صلوات ها، مرتفع کرده است.

امسال هم بسیاراز حاجتمندان شرکت داشتند و 48 نفر نذر خود را با پرداخت مبلغی ادا کردند.

نوری یکی از بانوانی بود که گفت: من هم برای خواهرم و هم برای دخترم نذر داشتم که هردو باردار شدند. خانمی دیگر که خودش را سرایلو معرفی می کرد، خاطر نشان  کرد: برای پسرم نذر داشتم که دانشگاه قبول  شود که این اتفاق افتاد، خواهرزاده ام  بیمار بود با دعا بر سر این سفره و نذر ذکر سفره صلوات حالش بهبود یافت.

بعضی ها هم اولین بار بود که شرکت کرده بودند. یکی از سفره اولی ها بیان کرد: سال گذشته مادرم در مراسم شرکت کرد ولی من نتوانستم شرکت کنم اما خواب دیدم که "که خانمی محوطه بزرگی را سبز پوش کرده، روسری سبز بر سرداشت و چادرش مشکی بود، من در همان عالم خواب به سمت مادرم رفتم کمی که دقت کردم دیدم اون خانم که روسری سبز و چادر مشکی برسرش هست همون خواهر مداح و بزرگواری که مراسم در منزلش برگزار می شود یعنی سید فاطمه مصطفوی هست که به من در عالم خواب می گوید چرا مجلس نیامدی؟؟ امسال هر طوری بود شرکت کردم !!

این مراسم با مداحی و ذکر صلوات های 48 سفره نذری که 48 تا 14 هزار می شود یعنی هر سفره 14 هزار صلوات و پذیرایی از مهمانان به پایان رسید امید که تا سال آینده همه شرکت کنندگان دعاهایشان مستجاب شود و مهمترین دعا در این روز فرج آقا امام زمان (عج) است.

انتهای پیام /

رقیه بشارت نیا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.