1393-07-17 06:53
1657
0
4015
همراه با سخنرانی برادر شهید تهرانی مقدم انجام می شود ؛

برگزاری سفره غدیر سادات الشهداء و یادواره شهدای مینودشت

در دهه ولایت و امامت سفره غدیر سادات الشهداءو یادواره شهدای شهرستان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و پایگاه مقاومت امام حسین علیه السلام و نمایندگی بنیاد بین المللی غدیراستان گلستان در شهرستان مینودشت برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که خود زنده و از سفره خداوند متعال رزق و روزی می خورند، ما نیز به تعبیر رهبر معظم انقلاب بر سر سفره آنان نشسته ایم و متنعم از آن رزق و روزی الهی هستیم لذا « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» و کمترین این تشکر یاد این شهداست که البته کمتر از خود شهادت نیست.

این یاد و خاطره شهدای گرانقدر وقتی به نام «سادة الشهدا» علما، نخبگان، و رزمندگان اسلام می رسد، تکلیف و بار مسئولیت ما را به امر رسول اکرم (ص) که می فرمایند : انا شافع یوم القیامه ... رجل احب ذریتی باللسان و القلب ... المکرم لذریتی من بعدی ... سنگین تر می کند.

اگر ما بخواهیم به طور اخص روزی را برای یاد این شهیدان گرانقدر اختصاص دهیم، بی درنگ با روز عید اکبر، عید غدیر پیوند معناداری خواهد یافت، روزی که بر اساس یک پیوند حسنه پیروان راستین اهل بیت علیهم السلام به دیدار سادات می روند و بر اساس همین کلام نورانی رسول الله با زبان و قلب خویش ابراز محبت و آنان را اکرام می کنند.

لذا یاد « سادة الشهدا» علمای شهید و رزمندگان اسلام در این روز و نشستن بر سر سفره الهی آنان بزرگترین مسئولیتی است که تاکنون به آن توجه ای نشده است.

در این راستا کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ولایت مینودشت به عنوان یکی از مراکز فعال در حوزه غدیر در سطح کشوری این طرح را با اهداف کمی و کیفی در ۴ سطح در یک دوره چهار ساله اجراء می نماید که مرحله اول و شهرستانی آن امسال در دهه ولایت و امامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و پایگاه مقاومت امام حسین علیه السلام و نمایندگی بنیاد بین المللی غدیراستان گلستان برگزار می شود.

زمان برنامه: ۱۸/۷/۹۳جمعه همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء

مکان: مسجد صاحب الزمان (عج) خوردیماق

سخنران: دکتر محمد تهرانی مقدم

با اجراء زنده نماهنگ توسط نوجوان بسیجی آرمان برار

6546453rw424te5

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.