1393-06-18 13:35
1500
0
2593
نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی:

ایران با داشتن رهبری چون مقام معظم رهبری، امن ترین منطقه در خاورمیانه است

عبدالکریم رجبی در بازدید از نیروی انتظامی مینودشت گفت : ایران امن ترین منطقه در خاورمیانه است و آن هم بخاطر داشتن رهبری چون مقام معظم رهبری و تلاش کلیه پرسنل انتظامی و دیگر نیروهای نظامی در کشوراست .

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مینودشت بازدیدی از نیرویی انتظامی شهرستان بعمل آوردند.

در این بازدید اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت اظهار داشت : این شهرستان یکی از شهرستان های مهم در امر گردشگری است و سالانه هزاران نفر از سراسر کشور به خاطر مناظر بکر آن بازدید می کنند و امنیت مهمترین شاخصه است که باعث جذب بیشتر توریست می گردد.

فرماندار مینودشت در پایان افزود:فعالیت انتظامی برکسی پوشیده نیست و مردم نیروی انتظامی را امین خود میدانند.

در ادامه رجبی نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایران در منطقه ای قرار دارد که نا امنی آن برکسی پوشیده نیست و همیشه شاهد درگیری ها در خاورمیانه هستیم .

وی در ادامه تصریح کرد : ایران امن ترین منطقه در خاورمیانه است و آن هم بخاطر داشتن رهبری چون مقام معظم رهبری و تلاش کلیه پرسنل انتظامی و دیگر نیروهای نظامی در کشور.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به گشایش جذب اعتبارات اشاره کرد و خاطر نشان کرد:موارد عنوان شده از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان پیگیری و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

33334rrr55667yu78

0987yuyjhiuyiu88

123eder4565t56

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.