1393-06-23 10:59
1656
0
2794
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی مینودشت خبرداد:

اشتغال ۲۴۱۰ نفردر ۳۳ واحد تولیدی شهرک صنعتی مینودشت

ابراهیمی در بازدید فرماندارشهرستان از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی مینودشت از اشتغال ۲۴۱۰ نفردر ۳۳واحد تولیدی شهرک صنعتی مینودشت خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، اسرافیل وزیری در بازدید از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی مینودشت گفت : اشتغال مهم ترین دغدغه جوانان هر جامعه در هر کشوری است به حمدالله در کشوری چون ایران بخصوص در شهرستان مینودشت با تنوع آب و هوا و وجود پتانسیل های موجود در محیط شرایطی را بوجود می آورد که کمتر باید شاهد بیکاری باشیم و این پتانسیل ها باید شناسایی و برنامه ریزی گردد.

وی افزود:تنوع کاری و خدمات رسانی در اداره کار بسیار زیاد است و می طلبد که با درایت و حمایت از تعاونی ها و واحدهای تولیدی در بقا ءآنان گام برداشت.

فرماندار مینودشت در پایان خاطر نشان کرد : ضمانت رفاه اجتماعی افراد در هر جامعه ، تعاون،کار و اشتغال گسترده است.

در ادامه ابراهیمی ریاست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی مینودشت تعداد تعاونی های شهرستان را ۱۰۰۰ واحد در گرایشهای مختلف اعلام کرد و گفت:۳۳واحد تولیدی در شهرک صنعتی مینودشت با اشتغال زایی ۲۴۱۰ نفر مشغول به کار می باشند.

وی افزو د :در بخش کسب مقامهای کشوری و استانی،شرکت نسیم افتخار رتبه برتر کار آفرین کشوری و تعاونی تراشکاری ظریف کار مینو به عنوان تعاونی برتر استانی در گرایش صنوف خدمات انتخاب شده اند.

098776655444333eerr

5666666666klkfeoiro3i3453503

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.