1399-12-04 13:21
1192
0
73353
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات گلستان؛

برگزاری مجازی اعمال «ام داوود»/ مراسم اعتکاف در مساجد گلستان برگزار نمی شود

حجت الاسلام دیلم با اشاره به عدم برگزاری اعمال ام داوود در مساجد گلستان، متذکرشد: بنا داریم تا اعمال ام داوود را که مردم علاقه بسیاری به برگزاری آن را دارند به صورت مجازی برگزار کنیم تا بتوانند اعمال را در منزل اجرا کنند.

حجت الاسلام رضا دیلم در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: در مراسم های گذشته سازمان تبلیغات قدم های خوبی برداشت چرا که تجربه ای برای برگزاری برنامه های مذهبی نیازمند تجمع نداشتیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات گلستان با بیان اینکه برگزاری مراسم های محرم تجربه خوبی برای ما بوجود آورد، خاطرنشان کرد: معلوم نیست کرونا تا چه زمانی سایه بر کشور ما افکنده، به همین جهت ما نمی توانیم توقفی برای آن متصور شویم و برنامه های تجمعی خود را برگزار کنیم.

وی، افزود: قشر مذهبی و انقلابی همیشه در حفظ پروتکل ها و ریشه کنی ویروس کرونا پای کار بوده و خط مشی خود را سخنان رهبر معظم انقلاب قرار داده، با توجه به اینکه وضعیت بیماری در شهرها غیر قابل پیش بینی است نمی توان تصمیم واحدی را برای این موضوع گرفت.

حجت الاسلام دیلم، اذعان کرد: سازمان تبلیغات بنا داشت در شهرهای آبی با حفظ پروتکل، به صورت محدود و همراه با تست کرونا مراسم اعتکاف را برگزار کند اما با توجه به پیگیری ها اعلام شد امسال در هیچ نقطه ای مراسم مذهبی اعتکاف برگزار نمی شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات گلستان با اشاره به برگزاری برنامه های جایگزین، اذعان کرد: با توجه به عدم برگزاری مراسم ها مردم می توانند خانه خود را به مسجد تبدیل کنند و از این فضا استفاده کنند تا معنویت و توسل در خانه ها این روزها افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به عدم برگزاری اعمال ام داوود در مساجد گلستان، متذکرشد: بنا داریم تا اعمال ام داوود را که مردم علاقه بسیاری به برگزاری آن را دارند به صورت مجازی برگزار کنیم تا بتوانند اعمال را در منزل اجرا کنند.

حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: مباحث متناسب با این ایام را در فضای مجازی زمینه سازی خواهیم کرد تا برای بهره مندی معنوی مردم در ماه مبارک شعبان و رمضان مقدماتی فراهم شود.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.