1399-04-13 14:16
1199
0
69256
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان:

امام رضا (ع) نعمتی گرانبها برای همه ماست/ شیعه و سنی در گلستان به علی ابن موسی الرضا (ع) عشق می ورزند

حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی گفت: وجود امام رضا(ع) و بارگاه مطهر ایشان، نعمتی گرانبها برای ما است که این امر موجب وحدت بیشتر شیعه و سنی در استان گلستان شده است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: قرن هاست خون گرمی و مهمان نوازی از ویژگی های برجسته مردم ایران قلمداد می شود و ما مکررا این ویژگی را در مواجهه مردم با مشهدالرضای ثامن الحجج (ع) شاهد هستیم.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و بسته شدن درب حرم امام رئوف (ع) مردم ما چند صباحی از زیارت ولی نعمت خود محروم شدند و در این فراق اشک ریختند چرا که باور داشتند امام رضا (ع) نعمتی گرانبها برای ماست.

حجت الاسلام و المسلمین رعایتی تاکید کرد: همه اقوام و مذاهب در ایران اسلامی، دوستدار و محب علی ابن موسی الرضا (ع) هستند و اهل سنت گلستان به ایشان عشق می ورزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: قلبا معتقدیم یکی از عوامل اصلی وحدت شیعه و سنی در استان همین عشق به امام رضا (ع) است.

وی در پایان یادآور شد: حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا تاکنون چندین بار علمای شیعه و سنی استان را به زیارت امام رضا (ع) و خواهرشان حضرت معصومه (س) برده که خود نماد وحدت آفرینی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.