1399-08-08 21:05
719
0
71276
استاندار گلستان:

ارائه الگو برای ارتقا معروفات و کاهش منکرات ضروری است

حق شناس با اشاره به تاکیدات دینی نسبت به امروبه معروف و نهی از منکر گفت: ارائه الگو برای ارتقای معروفات و کاهش منکرات در استان در راستای سلامت جامعه ضروری است.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور رئیس کل دادگستری استان و دیگر اعضاء ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت اظهار کرد: تولید محتوا از سوی ستاد امر به معروف بسیار با اهمیت است لذا تشکیل کمیته کارشناسی جهت احصاء موضوعات و ارائه اهم آن در جلسات می تواند زمینه کیفی سازی جلسات ستاد را فراهم آورد.

وی افزود: فعالیت های ستاد صیانت، ستاد حجاب و عفاف، ستاد حقوق شهروندی و ستاد امر به معروف در دستگاه های اجرایی قابل تجمیع است و می تواند زمینه کاهش موازی کاری را فراهم آورد.

استاندار گلستان یادآور شد: امر به معروف طیف وسیعی در هدایت جامعه و کاهش عیب های اجتماعی دارد و باید امر به معروف را کاملاً کاربردی دنبال کنیم.

حق شناس گفت: دستگاه های اجرایی بر اساس برنامه ریزی و سیاست گذاری ستاد امر به معروف در جامعه عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: رفتار مسئولین برای مردم بهترین معیار عمل به امر به معروف و نهی از منکر است و باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم این فریضه مهم را به جامعه منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.