1402-10-05 13:47
910
0
88108
 یادداشت؛

 ۹ دی روز تجدید میثاق با ولایت‌فقیه بود

فعال رسانه‌ای گلستان در یادداشتی نوشت: در وقایع سال ۸۸ و ۹ دی، بصیرت و آگاهی مردم ایران نقشی اساسی در جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، نهم دی‌ماه، حمید دلدار در یادداشتی نوشت: روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یادآور حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است. در این روز، مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در خیابان‌ها، حمایت خود را از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب اعلام کردند و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب ساختند.

 وقایع پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸، فرصتی را برای دشمنان انقلاب فراهم کرد تا با ایجاد فتنه و آشوب، نظام اسلامی را به‌زانو درآورند. اما در این میان، بصیرت و آگاهی مردم ایران، نقشی اساسی در جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان داشت.

 مردم ایران با حضور خود در خیابان‌ها، نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف خود دست یابند. این حضور حماسی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و نشان داد که مردم ایران، همواره پشتیبان نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب هستند.

 نهم دی، روز تجلی بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران است. این روز، یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردمی است که با حضور خود در صحنه، نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب کردند.

 یکی از عوامل مؤثر در وقوع حماسه ۹ دی را می‌توان حمایت مردم از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب دانست. مردم ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب بوده‌اند. این حمایت، در حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ نیز به‌وضوح دیده شد. مردم ایران با حضور خود در خیابان‌ها، نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف خود دست یابند.

همچنین؛ بصیرت و آگاهی مردم یکی از عوامل دیگر بود. مردم ایران، همواره از مسائل سیاسی کشور آگاه بوده‌اند. این آگاهی، در حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ نیز به‌وضوح دیده شد. مردم ایران با هوشیاری خود، نقشه‌های دشمنان را شناسایی کردند و با حضور خود در صحنه، مانع از تحقق اهداف آنها شدند.

 وحدت و همدلی مردم نیز یکی از مولفه‌های رخداد این حادثه می‌توان عنوان کرد. وحدت و همدلی مردم ایران، عاملی مهم در وقوع حماسه ۹ دی بود. مردم ایران، در این حوادث، از هر طبقه و گروهی، دست در دست یکدیگر دادند و با اتحاد و همدلی، نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب ساختند.

 در نتیجه وقایع نهم دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود. این حوادث، نشان داد که مردم ایران، همواره پشتیبان نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب هستند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف خود دست یابند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.