1399-10-13 10:36
615
0
72420

پیام فرماندار گنبد و معاون استاندار گلستان به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس در پیامی فرارسیدن سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش گلستان ما، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس در پیامی فرارسیدن سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. 

متن این پیام به شرح زیر می باشد. 

بسمه تعالی

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سرباز جان برکف اسلام و خادم راستین و بی ادعای مردم شریف ایران بود. 


يك سال از آن شب بهت آور و حزن انگیز عروج اين فرمانده محبوب و عزت آفرين سپاه ایران اسلامی می گذرد اما این سوگ هنوز برايمان قابل باور نيست و همچنان در فقدان ایشان دلهايمان بی قرار و داغدار است.

سردار سليمانی نماد مجاهدت در راه خدا بود. او در راه دفاع از اسلام و ایران سنگ تمام گذاشت و آنجا كه سخن از غايت نهایی اخلاص و كمال انسانيت در پیشگاه پروردگار است، تنها نائل شدن به فیض عظيم شهادت می توانست پاداش اين مرد ولايت و مقاومت باشد.
اخلاص، شجاعت، رشادت، مقاومت و خدمات حاج قاسم به مستضعفين و مسلمانان، او را محبوب و سردار دلها كرد.
امروز اگرچه در غم فقدان سردار عزیز و شریف ایران اسلامی داغداريم اما از اندوهمان می كاهد اينكه باور داريم پرچم حق جويانه و مبارزه طلبانه این شهید عزيز برعلیه استكبار جهانی، در دستان رهروان و جوانان ايران اسلامي بر افراشته شده است.

امروز عزم راسخ ملت ايران برای ايستادگی، مقاومت و مبارزه در راه حق و حقيقت و ارزش های اسلامی دوچندان شده و فصل جديدی از مبارزه عليه استكبار آغاز و بار ديگر هم دل و يك صدا، عزم خود را برای دفاع از ميهن و ارزشهای انقلاب و ايران اسلامی ایستاده ايم. 
بی شک درخت استوار انقلاب و آرمان مقدس امام راحل و مقام معظم رهبری با ایثارگری و خون شهيد سليمانی و دیگر شهدای راه مقاومت تنومند تر خواهد شد.

در سالروز شهادتش که مصادف با ایام شهادت مادر اهل بیت عصمت و طهارت یگانه دخت نبی اکرم (ص) حصرت فاطمه زهرا(س) شده است به سوگ می نشینیم و بر ماست كه یاد و نام محبوب دلهای مستضعين و سردار رشيد اسلام را بزرگ بداريم.

 ضمن ادای احترام به مقام شامخ سردار شهيد سلیمانی و شهدای همراه ایشان بویژه مجاهد شهید ابومهدی المهندس، سالروز واقعه عظیم شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران و فرزند برومند ملت ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شريف ايران، خانواده بزرگوار ایشان و تسلیت عرض می نمایم.

عبدالقدیر کریمی
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.