1399-08-08 06:35
902
0
71258
طی بیانیه ای صورت گرفت؛

هیات رزمندگان کلاله توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

هیات رزمندگان اسلام شهرستان کلاله با انتشار پیامی، اقدام توهین آمیز فرانسه در توهین به پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله و سلم را محکوم کرد

به گزارش گلستان ما، بعد از حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین به پیامبر اسلام در این کشور و پوشش گسترده این اقدام در فرانسه با نصب بنرهای توهین آمیز، محکومیت این اقدام خودسرانه و دور از احترام امانوئل مکرون به عنوان رئیس جمهور فرانسه در سراسر جهان و به خصوص کشورهای اسلامی در حال انجام است.

در بسیاری از کشورها، تحریم تولیدات فرانسوی در حال انجام است و برخی از کشورها نیز اقدام به احضار دیپلماتهای این کشور و دادن پیامهای سخت به آنها پرداخته اند.

هیات رزمندگان اسلام شهرستان کلاله با ارسال پیامی به سایت راه اترک، این اقدام موهن در فرانسه و تاکید رئیس جمهور این کشور بر درست بودن این اقدام و تلاش بر ترویج این کار توسط وی را نشانه کوته بینه این فرد دانسته و آن را به شدت محکوم می نماید.

در مطلب ارسالی هیات رزمندگان اسلام ، از همه مسلمانان و حتی آزادی خواهان جهان خواسته شده، این اقدام فرانسویها که به گونه ای توهین به شعور انسانی و عقاید افراد می شود، را محکوم کنند و با اقدامات تنبیهی مقامات فرانسه را به پذیرش اشتباه خود وادارند.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.