1402-08-29 11:55
1525
0
87525
یادداشت؛

هفته بسیج تجلی ایمان و ایثار است

هفته بسیج، یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان غیور ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، بسیج نهادی مردمی است که در سال ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد. این نهاد، از همان آغاز فعالیت خود، نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کرد.

بسیج، نهادی مردمی است که از دل مردم برخاسته و در خدمت مردم است. بسیجیان، با روحیه جهادی و انقلابی خود، همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند و با فداکاری و از خودگذشتگی، به حفظ امنیت و اقتدار کشور کمک کرده‌اند.

بسیجیان، در دوران دفاع مقدس، با جانفشانی و ایثارگری خود، حماسه‌های ماندگاری را رقم زدند. آنها در جبهه‌های جنگ، با دشمن تا دندان مسلح، مبارزه کردند و پیروزی‌های بزرگی را به دست آوردند.

اقدامات بسیج، تنها به اقدانات یاد شده منتهی نمی‌شود و این نیروی مردمی در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمت‌رسانی نیز نقش مهمی ایفا کرده است. بسیجیان، در حوادث طبیعی و بلایای غیرمترقبه، همواره در خط مقدم امدادرسانی و کمک‌رسانی بوده‌اند.

بسیج، امروز نیز با قدرت و صلابت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. بسیجیان، در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، حضوری فعال دارند و نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور ایفا می‌کنند.

هفته بسیج، یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان غیور ایران اسلامی است. بسیجیان، با عشق و علاقه به اسلام و انقلاب، در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس، سازندگی و محرومیت‌زدایی، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

در همین راستا این هفته، فرصتی است تا با یادآوری خدمات و فداکاری‌های بسیجیان، از آنها تقدیر و تشکر کنیم. همچنین، می‌توانیم با حضور در برنامه‌های مختلف بسیج، روحیه ایثار و شهادت را در خود تقویت کنیم.

انتهای خبر/ حمید دلدار

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.