1402-07-28 14:04
715
0
87049
امام جمعه گرگان:

نسخه صهیونیست‌ها با حمله نظامی به غزه درهم پیچیده می‌شود

امام جمعه گرگان گفت: نسخه صهیونیست‌ها با حمله نظامی به غزه درهم پیچیده می‌شود.

به‌گزارش گلستان ما؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: عوض کردن جای،ظالم و مظلوم در موضوع غزه بدتر از جنایتی است که رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین انجام می‌دهد.

امام جمعه گرگان ادامه داد: صهیونیست‌ها در بیمارستان و مدارس را مورد حمله قرار می‌دهند و دست به کشتار زن و مرد ، کوچک و بزرگ می‌زنند این جنایات خون مردم جهان را به جوش آورده است.

نورمفیدی ابراز داشت: جنایت رژیم غاصب صهیونیستی جنایتی بزرگ است و فراتر از آن جنایت، روایت‌هایی است که تلاش دارند ظالم را مظلوم جلوه دهند و برخی نیز تحت تاثیر این روایت‌های دروغین و ظالمانه قرار می‌گیرند.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی هیمنه نظامی و اطلاعاتی صهیونیست و آمریکا را شکست، هیچ کسی تا لحظه آخر از آن مطلع نشد و این برنامه‌ریزی دقیق جبهه مقاومت و حماس را نشان می‌دهد.

 نورمفیدی گفت: اسرائیل تهدید کرده بود چنانچه وارد غزه شود شکل خاورمیانه عوض خواهد شد اما با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت روبرو شد.

وی ابراز داشت: اگر نیروهای رژیم صهیونیستی وارد غزه شوند دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و نسخه آنها در هم پیچیده می‌شود و گروه مقاومت با تمام قدرت ایستادگی کرده و ریشه آن‌ها را خشک خواهند کرد.

وی با اشاره به سوم ربیع الثانی سالروز ورود امام حسن عسکری(ع) به شهر جرجان اشاره کرد و گفت: مسئولان می‌توانند قدمگاه این حضرت را به پایگاه ثابت اجتماع دلدادگان خاندان عصمت و طهارت تبدیل کنند.

امام جمعه گرگان گفت: دهم ربیع الثانی سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) به قم است بوده و روایت شده کسانی که ایشان را در قم زیارت کنند اهل بهشت خواهند بود.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.