1399-04-14 21:11
1546
0
69270
منتظری در جمع معتمدین و نخبگان سیستانی در گرگان:

میخواهیم مردم نشانه های تحول را در سال نخست مجلس ببینند/ شایسته سالاری به جای سهم خواهی و حفظ ارزشهای نظام از اهداف نمایندگان

غلامرضا منتظری توجه به دغدغه های مردم را از مهمترین خواسته های مجمع بیان کرد و گفت: ما چشم وگوشمان باز است و امور را رصد می کنیم وشایسته سالاری به جای سهم خواهی و حفظ ارزشهای نظام اسلامی از مهمترین اهداف و خواسته های ماست.


به گزارش گلستان ما؛ نشست مجمع مشورتی جمعی از معتمدین وتحصیلکرده های سیستانی با غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در راستای اهداف  این مجمع در ادامه نشست های این مجمع با مسولین ارشد استان وکشوربرگزارشد.

غلامرضا منتظری از ایجاد چنین فرصت هایی جهت بحث و گفتگو با بخشی از جامعه،ابراز خرسندی کرد و گفت: حرکت صادقانه مجمع معتمدین و نخبگان سیستانی در انتخابات بیانگر تعهد دلسوزانه به جامعه و نگاه باز به مصالح کلان کشور و نظام است.

وی با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، مسئولیت مجلس یازدهم را دو چندان دانست و گفت :به دنبال ایجاد ساز و کارهایی هستیم تا بالندگی و توان مجلس را افزایش دهیم تا مردم ما بتوانند نشانه های تحول را در همین یک سال اول خدمت مجلس یازدهم ببینند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با توجه به جایگاه تعامل وهمکاری نمایندگان مجلس ومدیران دستگاه های اجرایی در سطح استان ها وبعد نظارتی مجلس خاطر نشان کرد: همانگونه که در سطح ملی هیات دولت؛ وزرا وکابینه پاسخگویی وتعامل با مجلس دارند،

وی ادامه داد: در استان ها نیز باید با ایجاد کمیسیون های مرتبط واستفاده از خردجمعی ونظرات کارشناسان خبره وکاربلد به این تعامل ونظارت توجهی جدی شود تا بتوانیم شاهد گره گشایی از مشکلات مردم باشیم.

رسیدگی بی منت وبه موقع به انتظارات مردم استان وظیفه اصلی مسئولین

منتظری رسیدگی بی منت و به موقع به توقعات و انتظارات مردم استان را وظیفه اصلی مسئولین دانست و خاطر نشان کرد: در این برهه زمانی باید با همراهی بزرگان اقوام و علمای استان بخشی از مطالبات به حق و برزمین مانده مردم راپاسخگو باشیم تا مردم  زحمت کش استان مسئولین را نه رو به روی خود بلکه در کنار و شانه به شانه ی خود در مسائل و امور زندگی احساس کنند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات در دست پیگیری و تاثیرات آن ،وضعیت کشاورزی استان را نامطلوب بیان کرد وگفت :تنها راه برون رفت از وضعیت نامناسب کنونی ایجاد و استقرار صنایع مرتبط و تبدیلی در بخش کشاورزی است تا در سایه آن بتوان از ایجاد فرصت جهت اشتغالزایی و حل مشکلات کشاورزان استان بهره جست.

گرگیج دبیر مجمع جمعی از معتمدین و تحصیلکرده های سیستانی نگاه مجمع را همان نگاه قرآن و اسلام در چهار چوب منافع ملی و توجه به شایسته سالاری دانست و گفت: امروز باید فارغ از نگاه های حزبی وجناحی نیروهای ارزشی وپای کار وانقلابی وسط میدان خدمت باشند .

وی توجه به دغدغه های مردم را از مهمترین خواسته های مجمع  بیان کرد و افزود: ما چشم وگوشمان باز است و امور را رصد می کنیم وشایسته سالاری به جای سهم خواهی و حفظ ارزشهای نظام اسلامی از مهمترین اهداف و خواسته های ماست.

در پایان هریک از روسای گروه های تخصصی مجمع مشورتی جمعی از معتمدین وتحصیلکرده های سیستانی گرگان نظرات کارشناسی خود در موضوعات کلان ملی واستانی را بیان کردند و مورد بررسی قرار دادند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.