1399-07-04 18:48
964
0
70562
امام جمعه شهرستان گالیکش:

مکانیزم ماشه آمریکایی ها بی خاصیت است/ دفاع مقدس بزرگترین پیروزی بود

امام جمعه شهرستان گالیکش گفت: مکانیزم ماشه آمریکا سرانجام پس از یکماه فضا سازی روانی و رسانه ای، این مکانیزم بی خاصیت بر علیه ایران فعال شد و هوشیاری ما در این زمینه ضروری است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد دلبری امام جمعه گالیکش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: انسانهای با تقوا علاوه بر علم اندوزی و کسب علم و دانش به فکر مردم هستند و همچنین صداقت، راستگویی، گذشت، بردباری و یاد خدا در رفتارشان موج میزند.

وی افزود: یکی از راه های دین داری امر به معروف و نهی از منکر است که اگر کسی در این رابطه کوتاهی کند نشانه ضعف ایمان اوست و آن شخص از ایمان کامل برخوردار نیست.

امام جمعه گالیکش تاکید کرد: مهمترین دلایل بی برکت بودن زندگی برخی از ما در این زمان، ترک امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام دلبری تصریح کرد: دشمنان در زمان دفاع مقدس با تمام قوا و تشکیلات آمده بودند، آخر هم نتوانستند هیچ غلطی بکنند که این بزرگترین پیروزی برای ما است و از برکات دفاع مقدس امنیت کنونی کشور ما و برملا شدن ذات کشور های غربی و آشنا شدن جهانیان با ظرفیت های ملت ایران بود.

وی گفت: مکانیزم ماشه آمریکا سرانجام پس از یکماه فضا سازی روانی و رسانه ای، این مکانیزم بی خاصیت بر علیه ایران فعال شد و هوشیاری ما در این زمینه ضروری است.

امام جمعه گالیکش اظهار داشت: مقاومت مردم مظلوم و محرومین یمن در مقابل ثروتمند ترین کشور منطقه که با دست خالی ایستاده است باعث تعجب و حیرت جهانیان است و مسلما داشتن روحیه حزب الهی، تشکیلاتی و شناخت دشمنان توسط انصار الله یمن باعث این پیروزی ها در یمن شد.

حجت الاسلام دلبری در پایان گفت: پیروزی ملت ما در جبهه مقاومت حاصل رشادت های حاج قاسم ها، نیروهای مسلح ما، پاسداران و بسیجیان ما در دفاع مقدس و در منطقه بود همه ی این ها را مدیون آنها و خون پاک شهدا هستیم.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.