1401-08-21 00:05
859
0
82245
خطیب نماز جمعه انبارالوم:

ملت ایران امتحان خود را پس داد/ دشمنان را در صورت نیاز با خاک یکسان می کنیم

امام جمعه انبارالوم شهرستان آق قلا گفت: ملت ایران امتحان خودش را خوب پس داده است؛ و این ملت نمی‌گذارد ضربه ای به امام خامنه ای(مدظله العالی)وارد شود؛ چرا که ملت می داند ایشان نماینده امام زمان(عج) است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام جلیل دماوندی خطیب جمعه شهرانبارالوم در خطبه های این هفته نماز جمعه انبار الوم ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یاد معاد و قیامت،ناجی انسانها است و اگر انسانی که دنبال فعل حرام است؛  یاد قیامت باشد قطعا نجات پیدا می کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از ملت ایران تاکید کرد: بصیرت ملت ایران را در روز ۱۳ آبان خصوصا در تهران، حاکی از این است که اگر این ملت بزرگ در زمان امام حسن مجتبی(ع) بودند؛ امام صلح نمی کرد و اگر این ملت در عصرعاشورا بودند خدا گواه است این ملت مانع جسارت به حضرت و خانواده ایشان می شدند.

وی افزود: ملت ایران امتحان خودش را خوب پس داده است؛ و این ملت نمی‌گذارد ضربه ای به امام خامنه ای(مدظله العالی)وارد شود؛ چرا که ملت می داند ایشان نماینده امام زمان(عج) است.

دماوندی در رابطه با موشک هایپر سونیک اظهار کرد: موشکی که ایران درست کرد تا دهها سال آمریکا نمی تواند مثل آن را بسازد و باید متذکر شویم که ما اهل خونریزی نیستیم ولی اگر به انقلاب اسلامی محمدی ما جسارتی کنید؛ دشمنان را به خاک یکسان خواهیم کرد.

وی قانون اساسی را برگرفته از قرآن کریم دانست و یاد آور شد: قانون اساسی توسط هیچ کشوری به رفراندوم گذاشته نمی شود؛ قانون اساسی ایران برگرفته از اسلام و قرآن است و مشکل در اجرای قانون اساسی می باشد.

وی ضمن گرامیداشت شهادت سردارطهرانی مقدم تصریح کرد: سردار شهید در بحث توسعه توان دفاعی کشور خدمات ارزنده ای داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.