1402-10-27 12:56
542
0
88409
یادداشت؛

معانی یک اقدام هوشمندانه

جانشین معاون تبلیغاتی سپاه در یادداشتی نوشت: شلیک موشک‌ها از چند نقطه مختلف از کشور انجام‌ گرفته و هدف‌های مختلفی را مورد اصابت قرار داد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» مصطفی برزکار در یادداشتی نوشت: حمله ضدتروریستی سپاه پاسداران را هم می‌توان به‌عنوان یک موضوع مستقل تحلیل کرد و هم می‌توان آن در ارتباط با حوادث پیچیده منطقه در نظر گرفت چند نکته قابل‌تأمل را می‌توان در ابعاد گوناگون این‌گونه بر شمرد:

در بعد نظامی این انتقام و عملیات ضدتروریستی از چند جهت قابل‌تحسین است:

شلیک موشک‌ها از چند نقطه مختلف از کشور انجام‌گرفته و هدف‌های مختلفی را مورد اصابت قرار داده که سطح آمادگی در مواجهه با تهدیدات مختلف را نشان می‌دهد.

شلیک به اهداف خاص در فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری دارای پیام روشن و صریح برای دشمنان است.

میزان تخریب اهداف نشان از هوشمندی در رهگیری دارد.

 کشف و شناسایی مقرهای تروریست‌ها و جاسوس خانه‌های پوششی رژیم صهیونیستی نیز یک دستاورد و توانمندی اطلاعاتی بالاست
 در بعد سیاسی نیز می‌توان گفت: آمریکا پس از حملات اخیر به یمن سعی داشت تا قاعده بازی را در منطقه بر اساس غلبه قهری خود تعریف کرده؛ لذا با ارسال پیام به‌اصطلاح هشدار سعی کرد ضمن تأثیر بر جنگ غزه، ایران را در طراحی خودکنترل کنند.
 اما این اقدام به‌موقع نشان داد جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت طراحی خود را دارد و ابتکار عمل را در این طراحی در دستان خود نگه می‌دارد.
 هدف قراردادن محل تجمع تروریست‌های تکفیری و مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی یعنی مجازات عاملان و آمران حادثه تروریستی کرمان توأمان با هم صورت‌گرفته، و این یعنی هوشمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با حوادث و پدیده‌های مختلف در منطقه اقدام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر انتقام از عاملان و آمران اقدام تروریستی کرمان و راسک، در تحولات پیچیده منطقه تأثیرگذار خواهد بود و تقویت جبهه مقاومت را در مواجهه با جبهه غربی و عبری به دنبال دارد؛ بخصوص آنکه هم‌زمان با این اقدام، اقدامات مؤثرتر انصارالله و سایر گروه‌های مقاومت انجام شد.
 نکته پایانی آنکه خط رسانه‌ای دشمن بر آن قرار گرفته تا با تلاش مذبوحانه‌ای اقدام باصلابت جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان یک اقدام تروریستی معرفی نمایند. در جواب این خط باطل باید گفت که قطعاً مسئولین اقلیم کردستان فراموش نکرده‌اند که زمانی داعش به دروازه‌های کردستان رسیده بود، این حاج‌قاسم و یارانش بودند که از جنایت تروریست‌های تکفیری در اقلیم جلوگیری کردند، و ده‌ها مدافع حرم ایرانی در عراق برای مبارزه با تروریست‌ها به شهادت رسیدند، آری همان منطق مواجهه با تروریست‌ها ایجاب می‌کند تا منطقه از لوث تروریست‌های صهیونیسم نیز پاک شود.
 
 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.