1399-07-24 08:05
1106
0
71011
یادداشت/

مردم، دیگر فریب اصلاح طلبان را نخواهند خورد

با عملکرد بسیار بد دولت یازدهم و دوازدهم ، مردم دیگر فریب اصلاح طلبان را نخواهند خورد.

به گزارش گلستان ما، 8 سال دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی به قدری با سرگرمیهای سیاسی مشغول شد که مردم دیگر در 8 سال بعد به هیچ کدام از گزینه های مطرح این جریان نیم نگاهی هم نکردند و حاصل آن شد 8 سال دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد.

احمدی نژاد علی رغم عملکرد اجتماعی رو به مثبتش در 4 سال اول و حتی 2 سال اول دوره دوم ریاست جمهوریش، به خاطر عملکرد بدش و عملکرد خوب روانی و تبلیغاتی جریان اصلاح طلب موجب گرایش جمعی از مردم به سمت نماینده آنها که چهره ی تازه ای به شکل خاص بود، شد.

در تمام دوره اول و حتی سالهای اول دوره دوم ریاست جمهوری حسن فریدون، جریان اصلاح طلب مدام از روحانی حمایت کرده و هیچ انتقادی از او را نیز برنمی تابیدند.

اما در این روزهای آخر، آنها نیز به دنبال آوردن چهره جدید هستند و در این مسیر به دنبال استفاده از لیدرشان یعنی خاتمی شدند در حالی که خاتمی نیز در بین مردم چهره سوخته ای شده است.

خاتمی و هم مسلکان امروزش، همان خاتمی دیروز است، با همان دروغ هایشان که سختی زندگی امروز مردم نتیجه اعتماد مردم به بازیهای سیاسی آنها و حمایت از روحانی بوده است.

تیترها و سخنان خاتمی ها و فریدونها و هم مسلکانشان لازم بود تا دوباره او را به یاد ما بیاورد. او و همپیالگیهایش، کماکان همان کسانی هستند که به دوربین زل می‌زدند و خلاف و دروغ می گفتند و هنوز هم دروغ می گویند.

او و نزدیکانش فکر می‌کنند که موقعیت اجتماعی سبزها و اصلاح‌طلبان در بین مردم همان موقعیت قبلی است و این درحالی است که در همان زمان نیز این جریان نه موقعیتی داشت و نه محبوبیتی بین مردم.

آنها در چند سال اخیر تلاش زیادی کرده‌اند تا خود را به لحاظ گفتمانی به جریان‌های انقلابی نزدیک و از جریان سبز و جریان حامی روحانی دور کنند، اما دیگر مردم به این دروغهای آنها بهایی نمی دهند.

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نزدیک است و جریان به اصطلاح اصلاح طلب که عملکرد بسیار بد روحانی آنها را نیز منزجر کرده و به صف منتقدین وارد کرده ، برای ماندن در صحنه اجتماعی مجبور به انجام هر نوع عملیات حتی عملیاتهای انتهاری و خودزنی هم هست و دست به این کار نیز خواهد زد.

آنها چهره هایی را نیاز دارند که یا سفید باشند و یا تازگی داشته باشند که در این زمینه احتمال استفاده و مطرح کردن چهره زن نیز توسط آنان مطرح است، برنامه‌ای که احتمالا با اعلام کاندیداتوری نفر اول جریان‌شان یعنی خاتمی شروع می‌شود تا نهایتا به کاندیدای نزدیک دیگری برسد.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.