1402-07-19 22:14
332
0
86883
معاون استاندار گلستان تاکید کرد:

لزوم حمایت جوامع اسلامی از مردم فلسطین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ما مسلمانان با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه باید روز قدس دیگری را رقم بزنیم.

 به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر روز چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی برگزاری آیین‌های حمایت از مردم مظلوم فلسطین در استان، اظهار کرد: حمایت از اقدام شجاعانه مردم مظلوم فلسطین، پشتوانه و دل‌گرمی برای رزمندگان و جوانان شجاع این سرزمین در راستای عزم آنها برای ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی استکبار (رژیم غاصب صهیونیستی) بوده تا روز قدس دیگر در تاریخ رقم زده شود.

 وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در آیین اخیر مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیر قابل ترمیم خورده، اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سال‌ها ادامه داشت.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر هوشیاری در برابر دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه‌ای در اختیار، ضربه سخت و غافل‌گیرانه که از جوانان غیور و فداکار فلسطینی خورده است را با دروغ‌پراکنی و مظلوم‌نمایی می‌پوشاند و بهانه‌ای برای جنایات خود دارد که در این راستا بخش مهمی از اقدامات حمایتی از جبهه مقاومت باید در فضای مجازی و رسانه‌ای انجام شود.

 مهاجر گفت: ما مسلمانان با حمایت از مردم مظلوم فلسطین باید روز قدس دیگری را رقم بزنیم و نمازجمعه فرصتی است تا با برنامه‌ریزی، تجمع‌های گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه برگزار و جنایات وحشیانه رژیم کودکش صهیونیستی را محکوم کنیم.

 وی گفت: علاوه براین، اقشار مختلف از جمله نخبگان، علما و ائمه جمعه شیعه و سنی در استان گلستان با انتشار بیانیه، جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.