1401-02-18 09:04
1719
1
79893
طی مراسمی؛

"عیسی پایین محلی" فرماندار گرگان شد

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری گرگان در کانون طه گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، مراسم معارفه سرپرست فرمانداری گرگان عصر شنبه در کانون طه گرگان برگزار شد.

منتظری نماینده گرگان و آق قلا در این مراسم با بیان لزوم تشکیل میز توسعه گرگان اظهار کرد: ما نمایندگان دو عضو افتخاری این میز خواهیم بود تا نظام مسائل توسعه گرگان روی میز باشد.

وی با اشاره به ازوم تشکیل مجموعه اندیشه ورز برای تحول گرگان نیز خاطرنشان کرد: آخر هر فصل عملکرد مدیران مورد ارزیابی قرار گیرد.

مسئولینی باید پای کار بیایند که بین مردم باشند

رمضانعلی سنگدوینی نیز در ادامه این جلسه ابراز کرد: مرکز استان گلستان عقب ماندگی زیادی نسبت به استان های دیگر دارد به همین جهت زیبنده نیست مردم مشکل آب شرب و کمبود برق داشته باشند.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان پایین محلی را نیرویی انقلابی، ولایی، جهادی و با اخلاق دانست و یادآورشد: زیبنده نیست درآمد سرانه کردم گلستان در این جایگاه باشد اما در سال گذشته با سفر سران قوا تصمیمات خوبی گرفته شد که باید عملیاتی شود.

وی افزود: مردم امتحان خود را پس داده اند بعد از کرونا پای همه چیز ایستاده اند وظیفه ما این است بایستیم و در کنار مردم باشیم

سنگدوینی در خصوص عملکرد حمیدی فرماندار گرگان نیز عنوان کرد: در دوسال کرونا مدیریت خیلی سخت بود و حمیدی به خوبی توانست برخی شرایط را کنترل کند که جای تشکر دارد.

وی متذکرشد: حق نداریم مردم را ناامید کنیم محکوم به امیدواری مردم هستیم، گلستان استانی است که شرایط اقتصادی و صنعتی خوبی ندارد و مسئولینی باید پای کار بیایند که بین مردم باشند.

نماینده گرگان و آق قلا تصریح کرد: در خصوص بیمارستان شرق گرگان مردم جلین ۱۲سال دوازده هکتار زمین را هدیه کردند و هم معاون رییس جمهور و وزیر بهداشت با این موضوع موافق و به دنبال آن هستند.

سعی داشته ایم در انتصابات جوان‌گرایی داشته باشیم

سیدعلی مهاجر گفت: این مراسم ها جلسه عبرت و موعظه است، امیدوارم روح بزرگان و شهیدان حاضر و ناظر این مراسم باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: این مراسم دو امدادی است که یک بعد آن تکریم و خداقوت گویی است و بعد دیگر معارفه مدیر با اخلاق و حرفه ای معرفی است که تجربه کار را در شهرهای متعدد داشته اند.

وی افزود: سعی داشته ایم در انتصابات جوان‌گرایی داشته باشیم به همین جهت حتی برخی فرمانداران دهه شصتی داشته ایم

مهاجر عنوان کرد: مدیریت ما اعتقادی است و اعتقاد داریم مدیر مردمی خدایی است و کدخدا خود خداوند است به همین جهت نگاه ما این است فرماندار عامل وحدت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.