1401-06-27 13:31
608
0
81575
با شکوه تمام؛

شهید اربعین گلستان در خاک آرام گرفت/ امنیت و آسایش امروز جامعه در گروی شهدای چون سراوانی است

فرمانده انتظامی گلستان گفت: : امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اجازه قدرت نمایی و هنجارشکنی به عده قلیلی که هنوز خود را با هنجارهای جامعه وفق نخواهیم داد.

به گزارش گلستان ما؛ با استقبال گسترده مردم ولایتمدار شهر رامیان مراسم تشییع شهید اربعین، شهید مدافع امنیت ستواندم علی سراوانی که در ماموریت در روستای رضا آباد در درگیری مسلحانه به شهادت رسید با شکوه تمام برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سردار محمدسعید فاضل دادگر، با اشاره به جايگاه و منزلت ارزشمند شهداء گفت: شهداء سرمايه هاي گرانبهاي اسلام و انقلاب بوده و ادامه راهشان بالاترين عبادت است.

وی شهدا را پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه دانست و تصريح كرد:  امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهدا رقم خورده است و با وجود رشادت هاي اين عزيزان بوده است که امروز در آسايش و راحتي زندگي مي کنيم.

فرمانده انتظامی گلستان مقابله با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت را در اولویت ماموریت های پلیس عنوان کرد و بیان داشت : امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اجازه قدرت نمایی و هنجارشکنی به عده قلیلی که هنوز خود را با هنجارهای جامعه وفق نداده اند نخواهیم داد.

سردار دادگر شهید سراوانی را شهید اربیعن انتظامی استان و شهید مدافع نظم و امنیت دانست و تاکید کرد : این شهید گرانقدر با رشادت و دلیر مردی جان خود را فدای امنیت و آرامش مردم منطقه کرد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان خاطر نشان کرد : حفظ ارزش هاي شهداء از وظايف اصلي است و بايستي اين فرهنگ با ارزش همچون ميراثي گران بها سينه به سينه و نسل به نسل منتقل شود.

علی محمد زنگانه نیز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سراوانی در رامیان، اظهار داشت: امروز سربازان جان بر کف ولایت در لباس مقدس انتظامی، هستی خود را فدای امنیت و آرامش مردم می کنند.

وی افزود: ماموران خدوم انتظامی با دل کندن از خانواده و زندگی دنیوی، امنیت را که یکی از بزرگترین نعمات الهی است برای ما به ارمغان می آورند.

استاندار گلستان گفت: کمترین قدرشناسی از شهداء، ادامه دادن راه آنان و دلجویی از خانواده معظم و گرانقدرشان است که چنین فرزندانی در دامان خود پرورش دادند.

زنگانه با اشاره به جوسازی های دروغین دشمنان نظام در فضای مجازی علیه خادمان ملت، تصریح کرد: پیام خون شهید سراوانی و دیگر شهدای عزیز این است که با تبعیت از ولایت در مقابل همه فتنه انگیزی ها و عملیات روانی استکبار ایستادگی کرده و تنها به رضای خدا و خدمت به خلق فکر کنیم.

رئیس شورای تامین گلستان با بیان اینکه شهادت پاداش خداوند به بندگان خاصش است،تاکید کرد: جوان غیوری که در کمتر از 9 سال خدمت  صادقانه، خداوند وی را به درجه رفیع شهادت می رساند الگوی ما می باشد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.