1401-07-06 11:14
650
0
81696
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سرشاخه‌های آشوبگران و منافقان توسط سربازان گمنام شناسایی شدند/ هسته‌های اولیه فتنه گلستان در نطفه خفه شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:سرشاخه‌های اصلی آشوبگران و منافقان در فتنه اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند و ضربه خوردند.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک‌ شاهکوهی صبح امروز در  همایش اسطوره‌های مقاومت و تقدیر و تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد گلستانی اظهار کرد: در شرایطی ویژه و حساسی برای نظام و انقلاب قرار داریم و دشمن تغییر تاکتیک داده و فتنه گری را در پیش گرفته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس جنگ جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را شاهد بودیم و پس از آن شاهد حضور آمریکا در منطقه هستیم که باعث سقوط صدام شد و پس از آن ناتوی جهانی به بهانه ۱۱ سپتامبر به افغانستان حمله کردند و هزاران نفر را بی خانمان و به خاک و خون کشیدند.

ملک شاهکوهی یادآور شد: با وجود همه این دشمنی‌ها جمهوری اسلامی هر ساله مقتدرتر و توانمندتر از گذشته است و چند وقتی است شگرد دشمن تغییر کرده و دیگر جنگ در پیرامون کشور ما رقم نمی‌خورد.

وی افزود: امروز پس از جنگ‌های جهانی علیه کشورهای اسلامی شاهد فتنه جهانی هستیم و یکی از این فتنه‌ها مربوط به بحث فوت خانم مهسا امینی بود.

این مقام مسئول بیان کرد: در حالی که کشور در حال بازگشایی مدارس بود با این ماجرا رو به رو شد و دشمن با دستپاچگی طرح و برنامه‌های خود را اجرا کرد ولی در استانی مثل گلستان هسته‌های اولیه فتنه در نطفه خفه شد و با تفکر بسیجی برادران ما در نیروی انتظامی اجازه ارز اندام به آشوبگران را ندادند.

ملک‌شاهکوهی به نقش پیشکسوتان و بسیجیان در برخورد با آشوب اشاره کرد و ابراز داشت: سرشاخه‌های اصلی آشوبگران و منافقان در فتنه اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند و ضربه خوردند.

وی گفت: این توطئه جدید دشمنان بود و دشمن برنامه ریزی جدیدی آماده می‌کرد و در کنار آن، ۲۶۰ برنامه فارسی زبان برنامه خود را قطع کردند و می‌گفتند جمهوری اسلامی تمام شد؛ ولی آنها جمهوری اسلامی را نشناختند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در سطح جهان داریم و این اتفاقات به شاکله استکبارستیزی آنها تاثیر می‌گذاشت و این آسیب تنها برای ما نبود و هر کسی که دنبال آزادی‌خواهی است؛ این ماجرا می توانست ایرانی که حرم اسلام است را آسیب بزند.

ملک شاهکوهی گفت: اگر حرم ایران اسلامی بشکند همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان آسیب می‌بیند ولی دشمن شکست خورد و این مسئله نشان می‌دهد که اگر غفلت کنیم آسیب می‌بینم و دشمن ضربه نهایی را به ما خواهد زد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.