1400-10-15 09:54
2707
2
77957
بازخوانی/

روزی که حاج قاسم به آرزویش رسید/ خروش مردم گلستان در پی شهادت سردار دلها+تصاویر و فیلم

حاج قاسم سلیمانی بالاخره در 13 دیماه سال 98 به آرزوی دیرینه خود، یعنی شهادت رسید؛ ولی شهادت این سردار باعث خروش مردم جهان بخصوص مردم استان گلستان شد.

به گزارش گلستان ما، حاج قاسم سلیمانی بالاخره در 13 دیماه سال 98 به آرزوی دیرینه خود، یعنی شهادت رسید؛ ولی شهادت این سردار باعث خروش مردم جهان بخصوص مردم استان گلستان شد.

چند ساعت بعد از شهادت سردار در عراق آنهم به دست استکبار جهانی، مردم گلستان با دسته روی و راهپیمایی در سطح شهرها خروش و انزجار خود را از آمریکا و همپیمانان آن نشان دادند.

خروشی که اینبار جلوه دیگری به خود گرفته بود؛  جریان‌های سیاسی و غیرسیاسی، همه و همه که دوستدار حاج قاسم بودند به خیابان ها آمدند تا به این واسطه بخشی از غم خود را بکاهند.

دسته روی مردم ولایتمدار و شهید پرور کلاله

در روز 13 دیماه 98، مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان کلاله در غم شهادت سردار رشید اسلام، از میدان مرکزی کلاله تا مصلی این شهرستان دسته روی و بعد از نماز جمعه نیز در راهپیمایی خود، از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.

 

خشم انقلابی مردم آزادشهر ‌علیه آمریکا در پی ترور سردار قاسم سلیمانی

در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در نیمه شب جمعه 13 دیماه 98 که با عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی در عراق انجام شد، مردم ولایتمدار آزادشهر با راهپیمایی و سر دادن شعارهای ضد آمریکایی از نظام فاسد آمریکا اعلام انزجار کرده و برای گرفتن انتقام این سردار شهید اعلام آمادگی کردند.

راهپیمایی کنندگان با شعارهایی از قبیل مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده مسیر راهپیمایی را سپری کردند

01

02
04

03

05

06
07

08

09

10

11

12

13

14

15

16

17

راهپیمایی مردم مراوه تپه در پی شهادت سردار سلیمانی

در همان روز و همراه با مردم دیگر نقاط استان، مردم مرزنشین شهرستان مرزی مراوه تپه در پی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی به خیابان آمدند و انزجار خود را از آمریکایی ها اعلام کردند.

 

تظاهرات ضدآمریکایی مردم گرگان در محکومیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

در پی حمله تروریستی جلادان شیطان صفت و پلید آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد و شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردم ولایتمدار و شهید پرور گرگان پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در تظاهرات ضد آمریکایی این اقدام را محکوم کردند و خواستار پاسخ دندان شکن به شیطان بزرگ شدند.

خشم مردم شریف و ولایتمدار گنبد کاووس از ترور سردار سلیمانی

در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس از سوی دولت جنایتکار آمریکا، مردم همیشه در صحنه گنبد پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، با برپایی تظاهرات ضد آمریکایی این جنایت را محکوم کردند.

 

 

تجمع و تظاهرات مردم گرگان، یک روز پس از شهادت حاج قاسم

اعلام انزجار مردم گرگان تنها به 13 دیماه منتهی نشد و انها 14 دیماه نیز تظاهرات و تجمع کردند، مردم گرگان در راهپیمایی آن روز  که از میدان وحدت تا چهارراه شهدا این شهر برگزار شد، با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اقدام جنایتکارانه و تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرده و اعلام کردند که راه آن شهید گرانقدر را ادامه دارد.

 

 

راهپیمایی مردم گالیکش در محکومیت شهادت سردار سلیمانی

در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس از سوی دولت جنایتکار آمریکا، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه 13 دی 98 شهرستان گالیکش، نمازگزاران مسیر مسجد جامع این شهر تا ابتدای خیابان گلزار شهدای گالیکش را راهپیمایی کردند.

مردم انقلابی گالیکش در این راهپیمایی ضمن سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل؛ خواهان مقابله‌به‌مثل و واکنش قاطع مسئولان جمهوری اسلامی ایران به این اقدام جنایت‌کارانه شدند.

galikeshh6 1

galikeshh6 1

galikeshh6 1

galikeshh6 1galikeshh6 1

galikeshh6 1

galikeshh6 1

galikeshh6 1

galikeshh6 1

galikeshh6 1

galikeshh6 1

galikeshh6 1

 galikeshh6 14

galikeshh6 14galikeshh6 14galikeshh6 14

galikeshh6 14

galikeshh6 14

galikeshh6 14


انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.