1399-02-31 14:59
1136
0
68717
ارشد نظامی آجا در گلستان:

روز جهانی قدس، رستاخیز استکبارستیزی است

ارشد نظامی آجا در گلستان گفت: پایه‌گذاری روز جهانی قدس، یک راهبرد و فرصت حیاتی برای نابودی اسرائیل لذا می توان گفت این روز، رستاخیز استکبارستیزی است.

به گزارش گلستان ما؛ امیر سرتیپ محمدعلی سعیدعسکری امروز در جمع فرماندهان تیپ 230 متحرک هجومی گرگان اظهارکرد: روز قدس روز آرمان‌ها، ارزش‌ها و مقدسات اسلامی امت فلسطین است.

وی افزود:در سال 58 معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران این روز را به عنوان یک راهبرد و یک فرصت حیاتی برای ریشه‌کن کردن رژیم غاصب صهیونیستی پایه‌گذاری کرد.

فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی گرگان تصریح کرد: روز قدس روز رستاخیز استکبارستیزی و روز ستیز همیشگی امت اسلامی با صهیونیسم است که در آخرین جمعه ماه رمضان توسط مسلمانان جهان با تبلور یکدلی و یک صدا ندای نفرت خود از رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل را بانک بر می‌آورند. این حرکتی هوشمندانه در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر است که با درایت فرماندهی معظم کل قوا روز به روز غنی‌تر و تاثیرگذار می‌شود.

وی بیان‌کرد: هر چند امسال به سبب شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس فراهم نیست اما همگان باید بدانند فلسطین پاره تن اسلام و مسئله اول امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسن پورمیرزا هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های گلستان و مازندران نیز اظهار کرد: روز قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و جهان اسلام است که به یادگار و ماندگار از حضرت امام(ره) برای آزادی قدس شریف و مبارزه با رژیم کودک کش اسرائیل و جلوگیری از نفوذو تسلط غرب به منطقه خاورمیانه نام‌گذاری شد.

وی افزود: روز قدس نشانه دلبستگی انقلاب و ملت به قدس شریف است

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی در استان گلستان و مازندرانتصریح کرد: قدس شریف از ارزش والا و اهمیت راهبردی و فوق العاده زیادی برای ایران و مسلمانان جهان برخوردار است. مخالفت جهان اسلام با رژیم جعلی اسرائیل ِنامشروع بودن و نژادپرستی آن است.

سعیدعسکری بیان کرد: قدس سمبل و نماد فلسطین و محور وحدت جهان اسلام است که برای مسلمانان اهمیت دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.