1401-05-22 21:39
1145
0
81170
فرمانده سپاه کلاله:

رسانه انقلابی "گلستان ما" باعث اتفاقات خوبی در گلستان شد/ تشکیل قرارگاه های 9 گانه در سپاه کلاله

فرمانده سپاه کلاله با بیان اینکه رسانه هایی که باعث ناامیدی مردم می شوند؛ در زمین دشمنان بازی می کنند؛ گفت: رسانه های انقلابی همچون گلستان ما، باعث امیدآفرینی در بین مردم و اتفاقات خوب در این استان شده است.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ احمد کوهستانی فرمانده سپاه کلاله و حجت الاسلام احمدی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کلاله از دفتر پایگاه خبری و تحلیلی گلستان ما در شرق گلستان؛ بازدید کردند.

فرمانده سپاه کلاله در این دیدار که به مناسبت هفته خبرنگار انجام شد؛ در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: رسانه باید باعث امید آفرینی در جامعه شود و خوشبختانه طی چند سال گذشته رسانه انقلابی "گلستان ما" در کنار امیدآفرینی در استان، باعث اتفاقت خوبی در حوزه های مختلف نیز شده است.

وی افزود: باید کار جهادی در حوزه رسانه، نتیجه آن تزریق نشاط و آرامش در بین مردم باشد.

وی با پرداختن به فرمایشات رهبری، تاکید کرد: مسلما هر کس خواسته یا ناخواسته باعث ناامیدی احاد جامعه شود؛ در میدان دشمن نقش آفرینی کرده است.

سرهنگ کوهستانی در پایان سخنان خود گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب قرارگاه های 9 گانه در سطح سپاه شهرستان کلاله راه اندازی شد.

حجت الاسلام احمدی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کلاله نیز در سخنانی گفت: ارزش رسانه و کار آن، ناگفته پیدا است و رسانه به اندازی اهمیت دارد که دشمنان برای تمامی اقدامات خود از این ابزار بهره می برد.

وی افزود: در عرصه رسانه، نیازمند کار جهادی هستیم تا به این وسیله خلاء نبود امکانات رسانه ای در مقابل دشمن را، به این واسطه پر کنیم.

حجت الاسلام احمدی در پایان تاکید کرد: انقلاب نیازمند تفکر و کار جهادی است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.