1398-10-17 07:35
1728
0
66977
حاشیه نگاری فضای مجازی؛

رد صلاحیت زودهنگام برخی نمایندگان توسط فضای مجازی/ اتهام زنی به نماینده شرق گلستان

برخی کانال های تلگرامی فضای مجازی مدعی رد صلاحیت برخی از نمایندگاه شرق گلستان شدند.

به گزارش گلستان ما، با نزدیک شدن به اعلام صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، علی رغم اینکه شورای نگهبان هیچگونه اطلاعیه ای در خصوص رد صلاحیت ها منتشر نکرده است؛ برخی کانال های فضای مجازی مدعی رد صلاحیت شهرام کوسه غراوی، قرجه طیار و برخی کاندیداهای مطرح گنبد شدند.

این کانال های تلگرامی در حالی مدعی چنین اتفاقی شده اند که تا لحظه اخر؛ تصمیمات شورای نگهبان قابل پیش بینی نیست و درز چنین اطلاعاتی از درون شورای نگهبان نیز امکان پذیر نیست و تا روز اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها، این ادعاها تنها در حد یک ادعا و تخریب افراد یاد شده می باشد.
اما در همین فضای مجازی شاهد انتشار ادعایی از سوی شهرام غراوی مبنی بر رایزنی این نماینده با مسئولین برای بیرون آمدن نام وی از درون صندوق های رای شهرستان گنبد هستیم؛ که انتشار چنین ادعایی تبعات جبران ناپذیری برای انتخابات می باشد و در کنار آن نوعی بد بینی را در مردم ایجاد می کند؛ لذا می طلبد مدیران کانال های تلگرامی در انتشار مطالب خود توجه لازم را داشته باشند.


اما متهم کردن شهرام کوسه غراوی به پرونده های اقتصادی، یکی دیگر از حواشی فضای مجازی از سوی برخی کانال های تلگرامی است که بدون ارائه ادله و اسناد لازم، تنها براساس فرضیات خود، مدعی باز بودن پرونده های متعدد برای این نماینده مجلس شدند که علاوه بر بدبین کردن مردم نسبت به این نماینده، با پیگیری این نماینده می تواند تبعات جبران ناپذیری برای منتشر کنندگان داشته باشد.


اما یکی دیگر از حواشی موجود؛ دست به دست شدن عکس یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و در حال بررسی برند عینک یک خانم، می باشد که به نوعی میزان تلاش این نماینده را در مجلس نشان می دهد.


توجه: انتشار چنین مطالبی به معنای تایید یا رد آنها نیست و تنها به عنوان مطالب وبگردی و فضای مجازی این سایت و در راستای آگاهی مردم از حواشی موجود، منتشر می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.