1399-11-25 21:09
908
0
73191
نماینده شرق گلستان:

دولت عوامل نارضایتی مردم را ریشه کن کند/ توهین به رئیس جمهور امری ناپسند است/ دولت آستانه صبر خود را بالا ببرد

نماینده شرق گلستان گفت: دولت باید عوامل نارضایتی مردم را ریشه کن کند تا شاهد توهین به مسئولین به بهانه مشکلات معیشتی و اقتصادی نباشیم.

به گزارش گلستان ما، رضا آریانپور، نماینده شرق گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: متاسفانه در روز ملی کشور که جشن پیروزی انقلاب بود؛ در اصفهان برخی به بهانه های مختلف به رئیس جمهور هتاکی و توهین کردند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات و استفتائات خویش، توهین به مقامات کشور را امری ناپسند عنوان کرده اند و در گفتگوی مستقیمی هم که با نمایندگان مجلس داشتند از آنها خواستند که ضمن پیگیری مطالبات مردم ، حرمتها را حفظ کنند و از توهین به رییس جمهور و سایر مسئولین خودداری نمایند؛ هیچ یک از مردم و مسئولان نیز این امر را تایید نکرده و محکوم می‌کنند.

نماینده شرق گلستان تاکید کرد: با توجه اینکه در قانون توهین به مقامات جرم محسوب شده و برای آن مجازات تعیین گردیده است و پیگیری این مسیر برای مسئولینی که مورد هتاکی قرار میگیرند باز است؛ اما به نظر می‌رسد که شاید موثر ترین راه برای مقابله با این آسیبهای اجتماعی، رفع  زمینه های بروز چنین پدیده های ناپسند است که  بیشتر ریشه در  مشکلات معیشتی و اقتصادی دارد.

آریانپور گفت: صبر مردم ایران زیاد است و این ملت و نخبگان سیاسی و اجتماعی برخاسته از متن مردم در بدترین شرایط نیز هتاکی های انجام شده از سوی برخی دولتمردان که به عنوان مثال می‌توان به بی عقل، بی سواد، بی شعور خواندن منتقدان و غیره اشاره کرد؛ سکوت و تحمل اختیار کردند؛ لذا دولت نیز باید آستانه صبر خود را افزایش دهد و زمینه های ایجاد چنین اقداماتی را برطرف کند.

وی در پایان گفت: مردم با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می‌کنند و این مهم بر کسی پوشیده نیست؛ لذا با وجود این مشکلات و خشمگین بودن مردم از عدم توجه دولتمردان به مقوله اقتصادی و معیشتی مردم؛ می طلبد دولت به جای فرار از واقعیت ها و پاسخگویی و عادی نشان دادن اوضاع مملکت که می تواند عاملی برای تحریک مردم باشد با مردم ابراز همدردی کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.