1402-08-16 04:37
797
0
87327
منصوری:

درنده‌خویی فرزند نامشروع استکبار

علی منصوری در یادداشتی نوشت: با اشاره به درنده‌خویی فرزند نامشروع استکبار، گفت: محکوم نکردن رژیم غاصب؛ به منزله تائید جنایات صهیونیزم است.

به گزارش «گلستان ما»، علی منصوری در یادداشتی پیرامون وقایع دردناک در سرزمین‌های اشغالی نوشت: برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است، دنیای امروز بر مدار عدالت و رعایت حقوق انسانی نمی‌‌چرخد.

تفکر برخاسته از مکاتب و اندیشه غربی بر محور لیبرالی و سرمایه‌داری است و زیستن را با ابزار متکی بر اندیشکده‌های مادی‌گرایانه ترسیم می‌کند و اساس تجاوز و غارت جهان را برای کسب منافع بیشتر حق مشروع خود می‌دانند.

سرقت مفاهیم انسان‌دوستانه

معتقدند که انسان‌گرایی، انسان‌باوری یا اومانیسم اساس و محور حیات است بنابر این برای خوب زیستن هر انسانی و یا حکومتی برای حصول منافع خود قیدی ندارد و سردمداران امریکایی و استکباری میزان ظلم و تجاوز بی‌حد و حصر را با عنوان نظم نوین جهانی با حاکمیت استکباری حق مشروع خود قلمداد می‌کنند و با سرقت مفاهیم انسان دوستانه اعم از دفاع از حقوق بشر، ایجاد دمکراسی، تشکیل شورای امنیت سازمان ملل متحد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی  و ده‌ها القاب سرقتی توانسته‌اند بسیاری از ثروت‌ها و منابع ملی کشورهای مظلوم را به یغما ببرند.

متاسفانه این سازمان‌های بین‌المللی بعلت نفوذ امریکا و صهیونیزم بین‌المللی هیچگونه اثربخشی مثبتی برای کشورهای مظلوم نداشتند و بالعکس بزرگترین حامی منافع کشورهای استکباری بوده‌اند شاهد عینی مظالم روا رفته در چند دهه گذشته در کشورهای آسیای غربی توسط امریکا و انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد هستیم.

درنده‌خویی فرزند نامشروع استکبار

جنایات رژیم کودک‌کش در طول این هفتاد و پنج سال در هیچ بازه‌ زمانی با این شدت جنایت را مرتکب نشده بود. سبک و شیوه درنده خویی این فرزند نامشروع استکبار، در طول تاریخ متکی بر ظلم و جنایت و خیانت و کشتار بی‌رحمانه و ویران کردن خانه‌ها بر سر مردم مظلوم فلسطین بوده و است.

تنفس سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقنصادی را برای مردم بی‌دفاع فلسطینیان قطع کرده است. لذا تنها راه رهایی از این همه مظالم و جنایت‌ها، مجازاتی جز نابودی رژیم صهیونیستی و تفکر صهیونیستی وجود ندارد.

نادیده انگاشتن حقوق مردم از طرف رژیم غاصب در سرزمین‌های فلسطین و  تخریب خانه‌ها و زیرساخت‌های اقتصادی و نقض حقوق بشر و تجاوز وحشیانه به لبنان و سوریه و کشتار دانشمندان کشورهای اسلامی، ثبات و امنیت منطقه را به خطر انداخته است. 

از سوی دیگر برخورد دوگانه بعضی از کشورهای اسلامی و عدم حمایت و اتخاذ مواضع متناقض و عمدتاً شعارگونه آنان در برابر رژیم سفاک اشغالگر، خصوصا در بحران اخیر غزه به منزله چراغ سبز به گرگ درنده خویی مانند اسرائیل و اربابان غربی و امریکایی است و همچنین محکوم نکردن اسرائیل؛ به منزله تایید جنایت صهیونیزم است.

بنا براین حمایت عملی کشور‌های عربی از فلسطین و قطع شریان انرژی برای اسرائیل کوچکترین گام در دفاع مردم مظلوم غزه است. مقام معظم رهبری در دیدار دانش آموزان در خصوص جنایات اسرائیل فرمودند: «میدان میان غزه و اسرائیل نیست، بلکه میدان حق و باطل است.و جنایات در غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود.»

با عنایت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) حداقل راهکار‌هایی را که کشورهای اسلامی و سران حکومت‌های اسلامی می‌توان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه داشته باشند شامل: محکوم کردن جنایات تاریخی اسرائیل؛ ارائه کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه؛ اعمال فشار بر اسرائیل برای پایان دادن به اشغالگری است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.