1402-08-02 20:45
1143
0
87123
با اعلام میزان ثبت‌نام داوطلبان مجلس مشخص شد؛

ترافیک ثبت‌‌نام داوطلبان گلستانی در روز پایانی

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تاکنون ۳۴۶ داوطلب که کد رهگیری دریافت کردند ثبت‌نام خود را قطعی انجام دادند.

به گزارش گلستان ما، سید علی مهاجر  شامگاه امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: طبق فرآینده ۳۲ گانه مراحل پیش‌ثبت‌نام انتخابات را پشت سر گذاشتیم، در مرحله پیش ثبت‌نام در استان گلستان نزدیک به ۹۵۹ نفر اقدام کردند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: میزان استقبال داوطلبان رشد ۱.۵ درصدی نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد و حضور بانوان رشد سه درصدی داشته است.

مهاجر بیان کرد: پس از آن ۶ مرجع و نهاد نسبت به استعلام و بررسی مدارک‌ها داوطلبان اقدام کردند و پس از بررسی مدارک ۶۲۹ نفر موفق به دریافت کد رهگیری شدند.

وی بیان کرد: یکی از ارکان اصلی انتخابات اعضای هئیت اجرایی است و از بین معتمدین مردم ارکان آن را مشخص کردیم که شامل ۸۱۰ نفر است.

این مقام مسئول متذکر شد: در هر حوزه انتخابیه ۳۰ معتمد انتخاب شده است و ۳۲۴ معتمد به عنوان اعضای اصلی ستاد انتخابات مشخص شدند، مشخص کردند شعب اخذ رای یکی از وظایفی است که ستاد انتخابات است.

مهاجر تاکید کرد: مرحله ثبت‌نام تا فردا ساعت ۱۸ در نظر گرفته شده است، ۳۴۶ نفر تاکنون توانستند در درگاه وزارت کشور ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی افزود: ۳۱۴ نفر از این افراد مردان و ۳۲ نفر آنها را بانوان تشکیل می‌دهند‌، ۱۲ نفر از این افراد مدرک کارشناسی دارند و ۱۶ نفر از نمایندگان ادواری در مرحله پیش ثبت‌نام اقدام کردند.

در حوزه رامیان و آزادشهر ۳۸، علی‌آبادکتول ۳۱ نفر، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان ۵۴ نفر ، گرگان و آق قلا ۱۱۳ نفر، گنبدکاووس ۴۵ نفر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه ۶۵ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

این مقام مسئول متذکر شد: داوطلبان ثبت‌نام خود را در روز پایانی در صبح انجام دهند تا در صورت اختلال اینترنت با مشکل روبه‌رو نشوند.

مهاجر بیان کرد: از ۱۴ آبان به مدت ۶ روز داوطلبان خبرگان رهبری می‌توانند در مرکز استان، وزارت کشور و حوزه انتخابیه قم مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.